طی سال گذشته ۵ پروژه خیرین سلامت تکمیل شد و جهت بهره برداری تحویل دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گردیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با تشریح اهم فعالیت‌های این مجمع افزود: در سال ۹۸ مجمع خیرین سلامت استان تکمیل ۱۲ پروژه نیمه تمام با زیربنای ۱۱ هزار و ۱۲۰ متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال را در دست اقدام داشت که از این تعداد ۵ پروژه با ۶۶۲ متر مربع زیربنا تکمیل و جهت بهره برداری تحویل دانشگاه گردید.

او تصریح کرد: همچنین ۱۴ تفاهم نامه اجرای پروژه‌های جدید طی سال گذشته منعقد و بانیان آن‌ها متعهد به تامین ۱۸۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از هزینه‌های پروژه‌های مورد توافق شدند.

قادری، در ادامه از تامین ۶ عرصه مورد نیاز برای پروژه‌های جدید با زیربنای بیش از ۱۳ هزار متر مربع و ارزش مالی ۱۹۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال خبر داد.

او خرید دستگاه‌های دیالیز، فشار سنج، اکسیژن ساز، کمک تنفسی بای پپ، الکتروکار دیوگرافی، سماور ۲۰۰ لیتری، آب سرد کن، لوازم التحریر دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان، تهیه لوازم بهداشتی بانوان در زندان، کمک به تجهیز رختشورخانه بیمارستان لردگان، روکش تخت، کمک به سیل زدگان شمال و شرق کشور و کمک به تهیه داروی طلاب حوزه‌های علمیه را از دیگر فعالیت‌های مجمع خیرین در سال ۹۸ برشمرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی دو ماه گذشته نیز مرکز خدمات جامع سلامت و کلینیک تخصصی شهدای صنعت هفشجان با زیربنای ۲ هزار متر مربع به همت شورای خیرین سلامت این شهر ساخته و تحویل و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ نیز با زیربنای یکهزار و ۶۵۰ متر مربع هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.

به گفته قادری، هم اکنون ۲۶ پروژه توسط مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری در دست پیگیری است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.