امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : ۱۲ هزار بسته غذایی در ایام ماه مبارک رمضان با انجام رزمایش کمک مومنانه توسط بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان و کمک‌های خیران و مردمی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : در این طرح هفت میلیارد ریال کمک‌های نقدی به نیازمندان شهرستان پرداخت می‌شود.

او گفت : ۵۶۰ فقره وام قرض الحسنه نیز توسط بنیاد علوی به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا پرداخت می‌شود.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: خلق حماسه و فرصت‌ها از ویژگی‌های بارز ملت ایران است و مردم در بحران‌های مختلف پای کارآمده و از تهدیدات فرصت سازی می‌کنند و نمونه بارز این حضور در جریان زلزله آبان ۹۶ غرب کرمانشاه نیز به خوبی نمایان است.

او گفت: در بحبوحه تهدید ویروس کرونا فرصت‌های بسیاری ساخته شد و در دوران شیوع پیک بیماری، هیچ فرد بیماری در کشور در پشت در بیمارستان‌ها معطل و بلاتکلیف نماند و این درحالی بود که دردیگر کشور‌های دنیا شاهد دریافت نکردن خدمات پزشکی هستیم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: معیشت مردم در جریان بیماری کرونا متضرر شد، ولی با ندای رهبر انقلاب، مردم و مسوولان به میدان آمده و حماسه‌های بسیاری خلق کردند.

مسوول قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان گفت: این قرارگاه در جریان زلزله سال ۱۳۹۶ به یاری مردم سرپل ذهاب آمد که با ساخت بیش از ۱۴۰ واحد مسکونی، ساخت و مرمت هفت مسجد و ۱۲ مدرسه و فضا‌های ورزشی اقدام‌های ارزشمندی را انجام داد.

جواد صیادی افزود: قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان در بحران کرونا نیز به میدان آمد و با مشارکت بنیاد مستضعفان در رزمایش مواسات و همدلی نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان سرپل ذهابی اقدام می‌کند.

او افزود: توزیع سه هزار بسته موادغذایی، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و ۵۶۰ فقره وام قرض الحسنه بین نیازمندان سرپل ذهابی از کمک‌های قرارگاه حاج احمد متوسلیان به مردم سرپل ذهاب بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.