شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی تیمش، از یک هوادار باشگاه پول قرض گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه استقلال تاکنون ۳ قسط از مطالبات دیاباته را پرداخت کرده و بخشی از مطالبات معوقه هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال هم پرداخت شده است.

شنیده می‌شود سعادتمند منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات این ۲ بازیکن خارجی تیمش را از یک هوادار متمول باشگاه قرض کرده و باید این مبلغ را تا چند ماه دیگر باز گرداند.  

شنیده‌ها حاکی از آن است که سعادتمند برای پرداخت مطالبات میلیچ و دیاباته و جلوگیری از جدایی این ۲ بازیکن، حاضر شده مبلغ هنگفتی را تا اواخر تابستان سال جاری قرض بگیرد.


بیشتر بخوانید: سعادتمند: باشگاه استقلال به تمام تعهدات قرارداد دیاباته پایبند است


این در حالی است که باشگاه استقلال به دلیل استقراض مدیرانش بدهی‌های فراوانی دارد که تاکنون در بازپرداخت برخی از آن‌ها به ویژه بدهی ۹ میلیاردی به عبدالرضا موسوی، عضو پیشین هیئت مدیره ناکام مانده است و با شکایت طلبکاران،  بدهی‌های این باشگاه مشمول جریمه دیرکرد خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالم از دیاباته بهم میخوره.
این سیاهپوست ها همش مایه بدبختی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا که خارجی های استقلال خوب از کار دراومدن بازیکن خارجی اخ شد؟ پول نیست؟ آقای وزیر چند تا جام دیگه باید به تیم محبوبت تقدیم کنی تا دست از سر استقلال برداری؟ تیمو نابود کردی دیگه
-
حمید
۰۹:۵۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
نظرتون درباره رسن و رادوشویچ چیه؟
آخرین اخبار