به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعادت اله حسن زاده مسئول ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۵ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.
او افزود: از این تعداد ۲۰۲ مورد در بخش کالا و ۲۳ مورد در بخش خدمات بوده است.
حسن زاده اضافه کرد: از مجموع گزارشهای دریافتی ۱۲۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و چهار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شد.
او ادامه داد: بیشتر شکایات در خصوص، کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی و درج نشدن قیمت بود است.
حسن زاده گفت: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ میتوانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را بارگذاری کنند.
انتهای پیام/ف