مدرس خیابانی گفت: احتمالا فروش فوق العاده‌ای در صنعت خودرو قبل از ایام عید فطر خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: جهش تولید در حوزه صمت و مرتبطان با آن، تولیدات صادرات و صیانت از منابع ارزی و صیانت از دارایی مردم از مواردی است که باید در وزارت صمت مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

او با بیان اینکه قطعاً در حوزه وزارت صمت جدیت داریم تا از واردات بی‌مورد جلوگیری کنیم، اظهار کرد: مدیریت بازار خودرو نیز یکی دیگر از وجوه برنامه‌ها و شعار‌های وزارت صمت خواهد بود تا وضعیت فعلی را به سرعت پشت سر بگذاریم.

سرپرست وزارت صمت با اشاره به اقداماتش برای بهبود وضعیت بازار خودرو گفت: ما باید تأمین خودرو و کاهش تعهدات خودروسازان به مردم را در نظر داشته باشیم تا این تعهدات انجام شود و در عین حال تولید را هم مدیریت کنیم. همچنین برای اصلاح شیوه تولید، باید عدالت توزیعی و واقعی کردن تقاضا‌ها را به وجود آوریم تا کسانی که به دنبال کاسبی از بازار خودرو هستند کنار روند.

مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه تا قبل از رسیدن به عید فطر حتما بازار بهتری در بخش خودرو خواهیم داشت، تصریح کرد: اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود اثرگذار است و روش فروش فوق‌العاده را در ایام عید فطر عملی می‌کنیم.

سرپرست وزارت صمت گفت: از آغاز به عهده گرفتن سرپرستی وزارت صمت سه جلسه با خودروسازان، بخش نظارتی وزارتخانه و شورای رقابت برگزار کردیم، قطعاً باید در سال جهش تولید در نظر داشته باشیم که هر تصمیمی برای بخش خودرو می‌گیریم حتماً حمایت از تولید داخلی باشد به خصوص که اکنون دو سال است صنعت خودروسازی در ایران دستش روی شانه‌های دو شرکت خودروسازی فرانسوی و کره‌ای بود که آنها هم دوسال است ساک خود را جمع کردند و از کشور رفته اند و الان خودروسازی ما حالت استقلالی را تجربه می‌کند.

مدرس خیابانی تاکید کرد: اصلاح شیوه ثبت‌نام، فروش و تحویل را هم در بازار خودرو در نظر داریم و در این میان توجه می‌کنیم که برای ما مسجل شود کسی که برای خودرو ثبت‌نام کرده است آن را برای استفاده می‌خواهد یا به دنبال کاسبی است و به چشم سرمایه به آن می‌نگرد که با توجه به جمیع این موارد در فروش خودرو و تامین آن و کنترل توزیع، ان شاءالله حداکثر تا دو هفته آینده و در آستانه عید فطر از التهابات بازار خودرو کاسته می‌شود.

سرپرست وزارت صمت تاکید کرد: خودرو‌های صفر کیلومتر در فروش جدید بعد از سه ماه دیگر مشمول گارانتی صفر کیلومتر نمی‌شوند تا اگر کسی به نیت نگه داشتن خودرو و استفاده آتی، آن را خریداری می‌کند دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. سازمان حمایت هم اعلام کرده که تمام پارکینگ‌ها و انبار‌ها باید موجودی خودروی خود را اعلام کنند و ممانعت از این عمل نیز مشمول تخلفات احتکار است.

مدرس خیابانی گفت: پیشنهادی هم برای اولویت قائل شدن در تحویل خودرو به متقاضیان بدون پلاک داریم تا ابتدا کسانی که تاکنون خودرویی نداشتند، تقاضای خود را دریافت کنند و سپس کسانی که چند خودرو دارند و مجدداً درخواست داده‌اند به درخواستشان رسیدگی و تحویل داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا متوجه نیستید مملکت نابود شده؟ تورم بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه جوره دارید ملتو تهییج میکنید که پولا رو سر بدن به سمت شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
منکه میخرم تو پیش فروش و مجبورم اطمینان میکنم به دولت چون راه دیگه ای ندارم. اون کسی که میگه نخرید خودش ماشین داره نه منی که خیر سرم مدرک دکترا دارم بدون ماشین و حالا هم کرونا اومده نمیتونم بدون ماشین واقعا.
توصیه ام اینه اگه اونایی که ماشین دارن و لازم ندارن نخرن خب بذارید بقیه بنده خداها که تو خانوادشون یه ماشینم ندارن بخرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشکل مسکن رو حل کنید، خودرو نخواستیم، پیشکش. چون بدون خودرو هم می شه زندگی کرد ولی با این قیمت اجاره خونه ها چه کنیم؟ کجا بریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
تنها ترین راه حل نخریدنه و تن به پیش فروش هایی که هیچیش معلوم نیست ندید

به قول معروف این قبری که داری فاتحه میخونی توش مرده نیست خالیه

و پولی که پیش خرید میکنی ماشینی هنوز در کار نیست یعنی هنوز تولید نشده فقط ملت از مجبوری این کار رو میکنند و به فساد دامن میزنند نخرید نخرید بدون ماشین که ادم نمیمیره صبر و حوصله کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
فروش پراید با آپشن جدید احتمالاً تعقیراتی توی سیستم بوق این خودرو مهندسین ما انجام دادن.استقبال میشه حتماً
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
نخیر آقای وزیر ،هرکی میاد اولش ازاین وعده های زیبا به مردم میده وحرفهای قشنگ میزنه وزود هم فراموش میشه..هبچوقت شماها به نفع مردم کارنمیکنید ،اصلا برای مردم کارنمیکنید....
Germany
علی
۲۲:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه بازی خوبی با مردم راه انداختید!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک مسول بفرمایند با 10 هزار دلار در دنیا چه خودرویی می توان خرید بعد مقایسه بشه با یک خودروی 160میلیونی در ایران
حالا ملت باید تا کی سود خود روسازهای ایرانی وچینی رو بدن
بخدا این خودروهای چینی در خود چین یک سوم قیمت ایرانه ما اگر مستقیم از چین خودرو بیاریم باز از تولید ایران ارازان تر هست
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۲۲:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط یکی از مبانی اولیه علم اقتصاد رو بگم:هرگز با قیمت گذاری دستوری و اعمال محدودیت و ... نمی توان مشکل عرضه و تقاضا رو حل کرد. این روش تنها به افرایش رانت و کاهش بیش از پیش کیفیت منجر خواهد شد. تنها راه اصولی فراهم کردن زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو و ایجاد شرکت های کارامد خودرو سازی خصوصی است. حتی ازاد سازی واردات بدون در نظر گرفتن تحریم ها راه حل بهینه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
عمو کریم
۲۲:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
معنی تمام این حرفا اینه که تولید بسیار پایینه وخودریی وجود نداره که به متقاضیان داده بشه وگارانتی رو هم سه ماهه کردن یعنی خودروهای بی کیفیت تحویل داده میشه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دارن ملت را با وعده دروغ میکشونن صف خودرو اونم قوطی کبریت یا ارابه مرگ...ملت ماهم یه مشت گشنه همین فردا میبینی رفتن لحاف بردن همونجا خوابیدن تا عید فطر نوبت داشته باشن ازون طرفم دولت میبینه ملت هلاکن قیمت بده ۱۰۰ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۲۱:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
برا ازبین بردن تقاضا کاذب باید دستوری اتخاذ کرد خودرو نو از کارخانه تا چند سال غیر قابل فروش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا خودشون دلالهای بزرگن فکر کردی دوست دارن این معضل حل شه؟ دارن جیبشونو پر پول میکنن که هفت نسل آقازاده هاشون بدون کار کردن عشق و حال کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
افراد فاقد خودرو . افراد متاهل . افراد بیکار در اولویت ثبت نام قرار گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بخدا اینا از اذیت کردن مردم لذت میبرن وگرنه دست خودشون قیمتارو بیارن پایین
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۲۰:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تنها راه حمایت از تولید داخل وحمایت از مردم به معنای واقعی واردات ماشین خارجی دست دوم!!!!!!!باز هم تاکید میکنم واردتت ماشین خارجی.به هزار یک دلیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
زشته بسه دیگه مردم مسافرکش شدن حالا پراید 7 ملیونی میدید 42ملیون این انصاف
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یه جوان ۲۸ ساله هستم باید چیکار کنم ۴ سال زحمت کشیدم کار کردم جون کندم چیکار کنم به زور ۲۰ میلیون جمع کردم ....نه خوراک خوب نه پوشاک خوب پوشیدم.چرا باید قیمت ماشین داخلی بالا باشه ..خواهش میکنم پخش کنید نظرمو
Iran (Islamic Republic of)
سهام را به اقوام و دوستان ندهید
۲۰:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سهام خودرو ها را به مردم بدهید و خودتان چیزی بر ندارید
درست میگه آقای قالیباف ولی متاسفانه شبکه رانت و نفوذ در سیستم دولت می خواد سهام رو به شرکت های تابعه که در اصل خودشان هستند یا اقوام و آشنایان شون هستن واگذار کنن تا از این راه پول کلانی به جیب بزنن و مردم همچنان پیاده گز کنند و در آرزوی پراید 60 میلیونی بمانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دروغه قیمت ها وکیفیت ها همینی که هست
Kuwait
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خلایق هر چه لایق
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به کولبرای محترم اگه میتونین ماشین هم بیارین مارو نجات بدین از دست اینا
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دروغ دروغ دروغ دروغ اخه تاکی به این مردم ک با تمام وجود از کیان این سرزمین همه جوره دفاع کردن دروغ میگید. واقعا خجالت نمیکشید. شرم کنید. لحظه ای فقط به خون جوانانی فکر کنید ک برای این مرز و بوم بر روی زمین ریخته شده شاید تلنگری بخورید شاید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
و همچنان منتظر صف کشیدن ملت همیشه در صحنه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ولا من پارس سال داشتم.بهمن ۹۸ فرختم ۶۴ میلیون الان اگه بخوام همون ماشینو بخرم باید ۴۰ میلیون دیگه بزارم روش یعنی بالای ۱۰۰ میلیون.روی بنگاهای خودرو هیچ نظارتی نیست.همین بنگاههای خودرو قیمت بازار رو تعیین میکنند.متاسفانه زور دولت به این صنف نمیرسه و هرکی کار خودشو انحام میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
همین چند روز پیش توی مجلس اعلام کردند که دو خودرو ساز سایپا و ایران خودرو بیش از ده برابر مجاز پیش فروش داشتند ، یعنی هر کدام نزدیک یک میلیون سیصد تا چهارصد هزار خودرو پیش فروش کردند که این رقم از تولید سالانه این خودروسازها حتی در اوج تولید هم بیشتره .
خب حالا با این حجم تعهد چطوری هنوز دارن بر طبل پیش فروش و فروش ویژه و فلان و بهمان می کوبند ؟؟!!
کی قراره تعهداتشون را نسبت به حدود سه میلیون پیش خریدار که پول پرداخت کردند را انجام بدهند ؟؟!!
پیش فروش بهانه ای بیش برای سرکیسه کردن و خالی کردن جیب مردم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۲۲:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
افرین. به نکته خوبی اشاره کردی.
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پول پول پول
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا هممون میدونیم خیلیییییی همممم خوووب میدونیم ک ‌سرکاریم وول معطلیم
مدتی ی بار این بازیا رو خود دولت با همدستی خودرو سازا راه میندازن چون دولت کسری اورده داره بدبخت میشه تهش چی میشه!! همینجور ک پراید شد ۷۰ میلیون همینجورم ۱۰۰ میلیون میشه ۱۲۰ میلیونم میشه دور نکرده
بخدای احد واحد آب از آبم تکووون نمیخوره
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم اگر واقعا خواهان دریافت خودرو به نرخ تمام شده کارخانه هستید گول وعده های مختلف خادمان ملت را نخورید و برای خرید فوق العاده عید فطر صف نکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا اصلا شما کاملا درست می فرمایید ولی من که به خودرو واقعا نیاز دارم چیکار کنم الان برم مثلا ۲۰۶ را از بازار مثلا ۱۷۰ بخرم یا ثبت نام کنم که مثلا ۹۰ پام دربیاد؟؟؟ نه واقعا چیکار کنم؟ اونی که بیرون نشسته و چندتا ماشین داره میگه نخرید درست میشه... پس شما لطفا یه ماشینتو بده من که من هم نخرم اوضاع درست بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفاً شفاف توضیح بدید چرا خودرو انقدر گران شده؟!!
این روند نتیجه‌ای جز ناامیدی برای جامعه خصوصاً قشر جوان نخواهد داشت.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماکه ن خودرو داریم ن می تونیم خودروبخریم. ولی بخداظلمه در حق مردم.چرانظارت برقیمت ها نبوده که حالابه فگرافتادن؟اینها چپاولگرپول مردم هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا عافبت تو جوان را ختم بخیر کند.

چطور می خواهی از دست اختاپوسانی چون نوبخت ، واعظی ،آشنا ، شریعتمداری ، همتی ، ربیعی ، و......جان سالم بدر بری انشاا.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ببینیم وتعریف کنیم وزرای قبلی هم همین حرف ها را می زدند ولی اوضاع بدتر از قبل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا نظر منو تایید نکردید /؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو کی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ظرفیت ثبت نام در مدت ۲۰ ثانیه پر میشود
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه نظری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
...بخدا حالی برای ادامه زندگی دیگر ندارم به قرآن امروز هم که از اداره ورزش و جوانان چون بصورت قراردادی کار میکردم بعنوان نیروی خدماتی برای شندرغاز پول بیرون کردن میگن قراردادت تموم شده به خدا از زندگی خسته ام
Germany
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
نماز شب بخون از خدا بخواه انشالله جواب میگیری
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشکال اساسی در مدیران خودرو ساز وحامیان انهاست تا انها را بر کنار نکنند که نمی توانند چون مافیای سیاسی پشت سر انها هستن وسود میبرن این مشکل حل نمیشود باید تو دهن شیر بروید وانها را رسوا کنید
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دهن شیر بستیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی مسخرن
مگه اینا خودشون تولید کننده خودرو نیستند؟
پس چرا ظرفیت تولید رو بالا نمیبرند؟
تولید کننده که باید از فروش بیشتر محصولات خودش خوشحال بشه نه اینکه عزا بگیره چرا دارند تولیداتم رو میخرن؟
یه وام به تولید کننده ها بدن تا ظرفیت تولیدشون رو بیشتر کنند و هرکی هرچی میخواد ماشین بخره
بنظرتون اگه اینجوری بکنن بازم دلال میاد ماشین بخره دپو کنه؟ که بعدم این مشکلات پیش بیاد؟
Germany
علی
۲۲:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما چقدر خوش خیالی، همه بازیشونه، تاریخ روزی همه چیز رو نشون میده که من شما چه بازی ها که نخوردیم...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت هر خودرو رسما از رسانه ملی اعلام بشه و فروش گرانتر از آن جرم محسوب بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۷:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازاین بچه نننر همیشه حمایت شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا وقتی تعرفه واردات خودرو صفر نشه و اجازه واردات خودرو دست دوم داده نشه وضع همینه !!!
بحران خودرو یک بحران جدی که معادله ها رو تغییر میده !!!
امید به تولید خودرو توسط مافیای خودروساز یک امید بیهوده است !!!
افزایش لحظه ای و عدم ثبات قیمت ارز !!! افزایش افسار گسیخته تورم رشد هولناک بیکاری کاهش رشد جمعیت عواقب و نتایج غیر قابل باوری خواهد داشت !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تایید میکنم حرفت رو
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۲۲:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاهش رشد جمعیت که خیلی خوبه. چی میگی؟
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ولی همه پول دارن
Iran (Islamic Republic of)
شوقی
۱۶:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واجد الشرایط هستم در طول عمر مالک ماشین نبودم چقدر بگیرم ثبت نام کنن از نیازمندان که شرایط ندارن زنم میگه فقط ماشین گران قیمت قبول کن تا بتوانیم ۵۰ بگیریم از طرف چون برای ثبت نام تینا و پراید بیشتر از ۱۵ کسی پول نمیده
United States of America
مهدوی
۱۶:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا عید فطر رو بهانه می کنید؟! منتظر بودید قیمت بالاتر بره و بعد فروش خارق العاده بگذارید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس کی ثبت نام میشه؟
قیمتهاروکی میدین؟والله نمیدونیم خودتونو مسخره کردین یاملتو
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۷:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
نگید قیمت هارو بگید بازار را کی از دست دلالها خارج می‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
....از شکایت در دادسرا گرفته تا اخذ ویزا برای مسافرت از نوبت دکتر تا خرید قبر
هامه دست دلاله. تا شفافیت نباشه همینه.شفافیت شفافیت شفافیت
از طریق ایجاد سایت دولتی
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمتها از150,000,000 شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تولید داخل با قیمت گزاف نمیخوایم قدیم با ۹۰ ملیون چه ماشین های با کیفیت خارجی میشد خرید ، الان پوله پرایده، تولید داخل نمیخوایم ماشین خارجی را بدون گمرک وارد کنید
Germany
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی ها بالای 50 سال سن ذارن و بازنشسته اند و از هیچ خودروسازی تاکنون خودرو نگرفته اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایکاش خودروسازی نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
عامل گران شدن افسارگسیخته خودروشرکت های جک_ام وی ام_ وبهمن خودرو(کارا۲۰۰۰)میباشندکه بدون ضابطه ودلیل۲الی۳ماه بیش از۳۰الی۴۰درصدروی قیمت های خودگذاشته وباعث تورم گرانی وهرج ومرج اقتصادی درکل جامعه میشوند.لذاخواهشمنداست باپی گیری موردهای فوق که موثق میباشدجهت تعدیل وکاهش قیمت های این سه شرکت اقدام عاجل نموده وازافزایش قیمت های این سه خودروسازبه جدممانعت نمایبد.وانت کارا۲۰۰۰ظرف۳ماه حدود۴۰میلیون تومان ازطرف شرکت بهمن موتورافزایش قیمت داشته که علت آن نامعلوم است وکسی هم جوابگونیست که نیست این یعنی هرج ومرج درقیمت گذاری وبی ارزش شدن پول ملی؟؟؟؟!!!!!
اگرجلوی افزایش قیمت این سه خودروفروش گرفته شودوقیمت های این سه خودروسازبه۵ماه پیش برگردد
قیمت خودروهاکنترل وکاهشی میشود.
Germany
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حمایت تولید داخل باید قیمتش دلاری دربیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازارخودرو که هیچ امیدواریم بازارمسکن سروسامان داده شود.تمام سایتهای فروش مسکن وخودروباید از دسترس خارج بشه.
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۲۲:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
این همون پاک کردن صورت مساله است. مشکل جای دیگه است.
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۵:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
قطعا جواب نخواهد داد روش فروش با اولويت بايد حضوري باشه، وگرنه اعتمادي به سيستم اينترنت نيست
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۵:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حیف اسم خودرو بزارن رو بعضی ماشین ها که باعث مرگ عزیزامون میشن ،
اسمشونو باید گذاشت فرغون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای کاش .... ای کاش ایران اصلا صنعتی به نام خودروسازی نمیداشت ای کاش ..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت فقط توسط دلال ها و نمایشگاه افزایش پیدا میکنه...
برای جلو گیری از افزایش ها فقط باید انتقال وکالتی حذف بشه و هرکس سند خودرو بنامش میخوره حداقل تا یکسال حق فروش خودرو رو نداشته باشه این تنها راه کنترل و کاهش قیمت هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
این پیشنهاد عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکسال هم کمه ، سه تا پنج سال مناسبتره ، مصرف کننده واقعی که سال به سال خودرو عوض نمی کنه . اگر هم می کنه پس خیلی پولداره و باید از بازار آزاد بخره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله دیگه سایت رو بلایی سرش میارند که در ساعات اولیه فقط عده ای خاص و دلالها ثبت نام میکنن بقیه هم باید با چند برابر قیمت از دلال خرید کنن همه با هم دستشون تو یه کاسه است تا مملکت رو به اشوب بکشند خدا ازتون نگذره که فکر خون شهدا و مظلومیت مردم نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
فروش فوق العاده نمیخواد بذاریدمن ابان سال 97 تیبا ثبت نام کردم خودروی کاملا ایرانی و تولید داخل شهریور 98 تکمیل وجه کردم هنوز تحویلم ندادند بنده خدا حق الناس است
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۴:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام جای تاسف داره این چند سال هیچ توجهی به این مساله نشده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
واردات خودرو آزاد شود
Iran (Islamic Republic of)
مصلح
۲۲:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
با کدوم ارز. همین حالاش تو واردات کالا مشکل تخصبص ارز هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
شب خوابیدیم فرداش قیمت بنزین گران شد

شب خوابیدیم وزیر صمت فرداش بر کنار شد

انشالله شب که خوابیدیم هیئت مدیره دو خودروسازی برکنار شده و به حضور جناب آیت الله رئیسی جهت محاکمه شرفیاب گردند





یه بار هم اینجوری به مردم حال بدید همش که نمیشه درد و رنج و قصه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا خیرت بده. yjc لطفا حمایت کنید از این تصمیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۷:۰۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
Yjcخودش قیمت های دلالها رو می‌زاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت خودرو ها رو به صورت رسمی کی اعلام میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره جون عمه ات...هرچی بقیه سامان دادند این آشفته بازار را شما هم خواهی داد...
Iran (Islamic Republic of)
Abc
۱۳:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
علاوه بر این ها باید شرط بزارین که تا چند ماه حق فروش نخواهند داشت. این طوری فقط کسایی که نیاز دارن میخرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
گفته احتمال دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمش گرم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعهدات باقیمونده رو انجام بدین اول فروش فوق العاده پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سایپای گلپایگان سال 97 تبیا ثبت نام کردم پولشم دوبله سوبله دادم هنوزم تحویلم ندادند خدا خیرشون بده
آخرین اخبار