رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب از مرگ بیمار مار گزیده به دلیل دیر مراجعه کردن به بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد مورخ، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب گفت: بیمار مار گزیده به دلیل دیر مراجعه کردن به بیمارستان به خاطر ترس از ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

مورخ افزود: بیمار ۶۰ ساله مینابی در حالی به اورژانس بیمارستان انتقال یافت که به محض ورود و پس از بررسی اولیه از همراهان مشخص شد که بیمار حدود ۱۰ روز گذشته دچار مارگزیدگی شده و به دلیل ترس از کرونا به بیمارستان مراجعه نکرده است.

او گفت: با تشخیص ایست قلبی تنفسی بیمار بلافاصله به اتاق سی. پی. آر منتقل و کار احیا در مرحله نخست آغاز شد و با توجه به وضعیت بحرانی بیمار به علت اختلال انعقادی منتشره داخلی عروق و خونریزی ارگان‌های حیاتی با مشاوره متخصص جراح عمومی بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب افزود: پس از انتقال به اتاق عمل حدود ۲ لیتر خون از حفره قفسه صدری بیمار خارج شد، ولی به علت نارسایی همزمان چند ارگانی ناشی از سم مار، ایست مجدد قلبی ریوی رخ داد و بیمار به احیا جواب نداد.

محمد مورخ با اشاره اینکه بیمار مارگزیده در صورت مراجعه زودتر به مراکز درمانی از مرگ نجات پیدا می‌کرد، گفت: مردم در صورت بروز چنین حوادثی به هیچ عنوان ترس از ابتلا به کرونا نداشته باشند و بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.