نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : مجموعه اقدامات نیروی انتظامی همواره مورد تایید نظام و رهبری قرار داشته است و همه از تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های پلیس مطلع هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : تخریب نیروی انتظامی خسارت بزرگی برای کشور، مردم و نظام می‌باشد، بنابراین همگان باید در تقویت این نهاد بکوشیم.

او گفت : اگر یک روز نیروی انتظامی در عرصه جامعه حضور نداشته باشد، آن زمان همه متوجه می‌شوند چه خسارت بزرگی به جامعه و امنیت مردم خواهد رسید.

آیت الله علما افزود: در هر جامعه‌ای افرادی پیدا می‌شوند که با آن مجموعه هماهنگ نیستند، اما ما نباید این افراد قلیل را به حساب کل آن مجموعه گذاشته و قضاوت کنیم.

 علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های پلیس را ارایه کرد و گفت: در مجموع امنیت استان در شرایط خوبی قرار داده و جزو مناطق امن کشور هستیم.

او افزود: با همکاری خوبی که بین پلیس و مسوولان بهداشت استان وجود دارد بیماری کرونا نیز در حال کنترل است که البته نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.