استاندار گیلان به درخواست‌های مردمی از طریق سامد پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

او روز گذشته در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به تماس‌های مردم پاسخ داد.

استاندار گیلان در جریان این تماس‌ها ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هر یک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صادر کرد.


بیشتر بخوانید: طرح نظارت مردم بر دولت در گیلان 


ارتباط مستقیم تلفنی مردم با مسئولان استان از طریق شماره تماس ۱۱۱ صورت می‌گیرد.

سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) در راستای دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطروحه از سوی مردم راه اندازی شده است که موارد مطروحه می‌تواند شامل درخواست، شکایت، تشکر، ابراز احساس، انتقاد، طرح و ایده و گزارش باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.