قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد مبارزه با کرونا گفت: تعطیلی اماکن مذهبی مهمی مانند حرم مطهر رضوی در کاهش میزان انتقال ویروس و پیشگیری از بروز فاجعه کمک فراوانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد مبارزه با کرونا گفت: اعتماد و همکاری مسئولین با دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان مشهد و استان، وفاقی را ایجاد کرده تا با تصمیم‌گیری‌های شجاعانه و مدبّرانه زمینه را برای کاهش میزان انتقال در شهر فراهم کنیم.
 
او افزود: در واقع این نوع همکاری‌ها نشان‌دهنده بخشی از وفاقی ملی بود که توانستیم در مشهد که بیشترین خطر را در میان شهر‌های کشور به دلیل حضور زائرین در این شهر پیش از شیوع بیماری و شرایط خاص اتباع بیگانه دارد، به خوبی شرایط را کنترل کنیم. 
 
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستاد مبارزه با کرونا با بیان اینکه ارادت به حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) امید را در همه فعالان در مشهد مقدس به ویژه کادر درمان زنده نگاه داشته است، ادامه داد: تعطیلی حرم مطهر رضوی نشان از تفکر والای مذهب تشیع دارد که برای حفظ سلامت مردم ارزش زیادی قائل است.
 
بدیعی بیان کرد: اگرچه در مشهد مقدس به هماهنگی در میزان بستری و ترخیص مبتلایان به کرونا رسیدیم، اما در واقع نباید این شبهه در ذهن هم‌شهریان ایجاد شود که این بیماری به کلی کنترل شده است.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.