برقراری پرواز‌های شرکت ماهان در فرودگاه خرم‌آباد

مدیرفرودگاه خرم‌آباد گفت: با رایزنی و توافقات صورت گرفته هر هفته دو پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در این فرودگاه از سرگرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیرفرودگاه خرم‌آباد گفت: با رایزنی و توافقات صورت گرفته هر هفته دو پرواز شرکت هواپیمایی ماهان در این فرودگاه از سرگرفته شد.

علی کاملی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: پیش از بحران کرونا ۲۰ پرواز رفت و برگشت برنامه‌ای به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان و ایران ایر و ۲ پرواز رفت و برگشت به مقصد مشهد انجام می‌گرفت.

او ادامه داد: با شرایط ایجاد شده شرکت ماهان پرواز‌های خود در خرم آباد را متوقف کرد و اکنون با یک وقفه ۲ ماهه روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پرواز‌های این شرکت در مسیر تهران خرم آباد و بالعکس انجام خواهد شد.

 مدیرفرودگاه خرم‌آباد اظهار داشت: با شیوع و گسترش ویروس کرونا حجم بسیاری از این پرواز‌ها مانند سایر فرودگاه‌های کشور به دلیل پیشگیری از تشدید بیماری و سلامت شهروندان از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو شده، اما اکنون ۲۰ پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران و ۲ پرواز در مسیر مشهد به صورت هفتگی برای خرم آباد برنامه ریزی شده است.

کاملی با بیان اینکه پرواز‌های مشهد فعلا قابل اجرا نیست تصریح کرد: در حال حاضر هر هفته ۶ پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران توسط ایران ایر انجام می‌شود که با برقراری چهار رفت و برگشت پرواز هواپیمایی ماهان، این رقم به ۱۰ سورتی افزایش خواهد یافت.

او گفت: با بازگشت به شرایط عادی پیش از کرونا پرواز‌های فرودگاه خرم آباد نیز به حالت عادی بازمی گردد و مسافران برای اطلاع از تاریخ و ساعات پروازی این مجموعه با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.