روزنامه صهیونیستی هاآرتص فاش کرد رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا از همه گیری کرونا برای فروش ابزار‌های جاسوسی خود سوء استفاده کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز سه شنبه فاش کرد رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا در سایه شیوع ویروس کرونا در جهان، سامانه‌های نظارتی و جاسوسی خود را به کشور‌های دیگر صادر کند.

به نوشته هاآرتص، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مناقصه‌ای را برگزار کرده و در آن از شرکت‌های اسرائیلی ارائه دهنده خدمات عمومی خواسته تا اطلاعاتی در خصوص نیاز‌های امنیتی تمامی کشور‌های جهان ارائه دهند که این شامل مؤسساتی که افراد غیرنظامی را در جهان تحت تعقیب قرار می‌دهند نیز می‌شود. به نوشته این روزنامه، این مناقصه شامل تمامی کشور‌های جهان به استثنای سه کشور ایران، سوریه و لبنان می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است: بخش عظیمی از این مناقصه متعلق به نیاز کشور‌ها در زمینه امنیت داخلی است؛ بطوری که مقامات امنیتی اسرائیل برآورد می‌کنند که صادرات نیاز‌های مرتبط با امنیت داخلی، بخش مهمی از صادرات امنیتی را در آینده از آن خود کند. این مسأله نیز به دلیل آن است که بحران اقتصادی حاصل شده در کشور‌های مختلف بر اثر شیوع کرونا ممکن است به اعتراضاتی منجر شود که ثبات برخی کشور‌ها را برهم خواهد زد.

این وزارتخانه از این شرکت‌ها همچنین خواسته تا اطلاعاتی در خصوص نیاز‌های کشور‌های هدف در زمینه وسائل بیومتریک، سامانه‌های ردیابی افراد و وسائل نقلیه، سامانه‌های تشخیص چهره، سامانه‌های تشخیص صدا، تصویر و پلاک‌ها و نیز اقدامات تعیین موقعیت جغرافیایی و سامانه‌های امنیت سایبری ارائه دهند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین خواهان ارائه اطلاعاتی در زمینه نیاز کشور‌ها به تانک، موشک‌های ضد تانک، سامانه‌های پدافندی و توپخانه‌ای شده است.

در این مناقصه از شرکت‌های اسرائیلی خواسته شده تا پرونده‌هایی را در این زمینه در خصوص کشور‌های هدف برای توسعه صادرات آماده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۳:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تاجران کرونا
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار