باشگاه استقلال باید حدود ۵۵۰ هزار دلار به وینفرد شفر پرداخت کند که بخش زیادی از این مبلغ به دیرکرد در پرداخت مطالبات او برمی گردد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وینفرد شفر سرمربی آلمانی و اسبق تیم فوتبال استقلال تهران که در لیگ هفدهم و هجدهم هدایت آبی پوشان را برعهده داشت و از سمتش برکنار شد، با شکایت به فیفا توانست این باشگاه  را محکوم کند.  

شفر که هنوز حدود ۳۵۰ هزار دلار از مطالباتش را دریافت نکرده، از فیفا حکم ۵۵۰ هزار دلاری علیه استقلال گرفته که بخش زیادی از آن به دلیل باقی مانده قرارداد این سرمربی آلمانی و تاخیر در پرداخت مطالباتش است.  

تاکنون مسئولان باشگاه استقلال با شفر مذاکراتی انجام دادند و از او خواستند برای دریافت مطالباتش به باشگاه فرصت بیشتری دهد و حاضر به دریافت مطالباتش در چند قسط شود که این مذاکرات بی نتیجه مانده است.


بیشتر بخوانید: منزوی: باید از فتحی عذرخواهی کنم/ بعید می‌دانم دیاباته قراردادش را فسخ کند


البته به این نکته هم باید اشاره کرد که قیمت دلار در زمان پیوستن شفر به استقلال به کانال ۴ هزار تومان هم نرسیده بود، اما نرخ دلار اکنون  به ۴ برابر آن زمان افزایش پیدا کرده و همین موضوع کار سعادتمند برای تامین منابع مالی جهت پرداخت مطالبات شفر را سخت‌تر می‌کند.

در نهایت باید دید احمد سعادتمند برای پرداخت مطالبات ۵۵۰ هزار دلاری شفر و جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال چه تدبیری اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار