امسال مساجد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، میزبان مردم در شب های قدر هستند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اهمیت شب‌های قدر، برخی مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تصمیم به برگزاری مراسم شب‌ قدر در مساجد گرفته‌اند.

بهزاد جهرمی مسئول فرهنگی مسجد الرسول ( واقع در میدان رسالت) ضمن تأکید بر برگزاری مراسم احیا در این مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت:

این مسجد علاوه بر فاصله‌گذاری اجتماعی، با حداکثر ظرفیت ۲۵ درصد به شب زنده داران عزیز خدمات‌رسانی می‌کنند. علاوه بر این مواد ضدعفونی‌کننده و نایلون‌های بهداشتی نگهداری کفش‌ هم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نجفی مسئول روابط عمومی مسجد جامع نارمک هم با بیان اینکه مراسم احیای شب قدر در این مسجد، از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد برگزار می‌شود، اظهار کرد:

علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تونل‌های ضدعفونی کننده در مسیر شبستان‌ها برای رعایت حال مردم عزیز قرار داده شده است. مردم باید قرآن، مهر و وسایل شخصی خود را همراه داشته باشند و از هرگونه توزیع نذورات در این مکان جلوگیری می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری روحانی مسجد پیامبر اعظم شهرک محلاتی هم با بیان اینکه در این مسجد از ساعت ۱ الی ۳ بامداد مراسم احیا برگزار می‌شود، بر رعایت  پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این آیین مذهبی تاکید کرد.


بیشتر بخوانید: پروتکل برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد اعلام شد


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار