نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در پی وقوع سانحه دریایی و شهادت تعدادی از دلاور مردان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی در این پیام آمده است: سانحه دریایی روز گذشته و شهادت جمعی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دریای عمان، موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

اینجانبان شهادت دلاورمردان و مدافعان مرز‌های آبی کشور عزیزمان را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معزز این شهدا و مردم شهید پرور و دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و شفای عاجل مجروحین و آسیب

دیدگان این سانحه را از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌نماییم.

مقتضی است مسئولان مربوطه ضمن پیگیری علل حادثه و اطلاع‌رسانی آن، در صورت ارتکاب قصور یا تقصیر، از ملت شهیدپرور ایران عذرخواهی نموده و برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه، علل این سانحه شناسایی و نسبت به ترمیم و رفع آن‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

 پیکر مطهر ۱۹ شهید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سانحه دریایی شناور کنارک به شهادت رسیدند امروز /سه شنبه/ در منطقه سوم دریایی کنارک تشییع شد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار