امام جمعه شهرستان بابلسر شب‌های قدر را بزرگترین و ممتازترین فرصت برای ارتباط بندگان با خداوند متعال دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر در نشست ستاد برگزاری روز جهانی قدس و گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، شب‌های قدر  را بزرگترین و ممتازترین فرصت برای ارتباط بندگان با خداوند متعال خواند و گفت: از دعا‌های شب قدر غفلت نکنیم؛ شب قدر بهانه‌ای برای بخشش بندگان است.

او با بیان اینکه مبارزه با استکبار، آمریکا، اسرائیل و دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و قدس شریف از دستاورد‌های مهم انقلاب بود که به خوبی نهادینه شده است، افزود: روز قدس روز جهانی برای طنین انداز شدن فریاد القدس النا است امام راحل با نام‌گذاری روز قدس اسلام را زنده نگهداشت.

حجت الاسلام والمسلمین قلی پور، گفت: وضعیت برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس فعلا مشخص نیست و باید منتظر ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشیم.

روز قدس فریاد ظلم ستیزی ملت‌های مسلمان است

امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و محکوم کردن جنایات اسرائیل، زمان و مکان نمی‌شناسد، افزود: روز قدس یادگار امام راحل و فریاد ظلم ستیزی و حق گویی ملت‌های مسلمان است و مسلمانان و آزادیخواهان جهان باید با استفاده از تمام ظرفیت و توانشان، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه گفت: در تاریخ هر انقلابی روز‌های سرنوشت‌سازی است که حفظ و نگهداشت آن‌ها ماندگاری انقلاب را بیشتر می‌کند، مانند ۱۴و ۱۵ خرداد در انقلاب اسلامی ایران که یکی نقطه تحول در مبارزات انقلابی و دیگری رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه حق مداری، مردم باوری، ولایت مداری و استکبار ستیزی در اندیشه و مکتب امام مشهود است؛ تمسک به مکتب سیاسی امام راحل را رمز تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: هرچه از اندیشه‌های ناب اسلامی داریم از گفتار و رفتار امام خمینی (ره) نشات گرفته است.

امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به اجرای تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا، ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی و انقلابی، دین مان را نسبت به مناسبت‌های یادشده، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حضرت امام (ره) و شهدای ۱۵خرداد ۱۳۴۲ ادا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قلی پور در پایان بر تبلیغات محیطی و حوزه ادارات و نهاد‌ها و استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و توان پیامکی برای تبیین مناسبت‌های سه گانه؛ برای بیان جنایت‌های اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و به تصویرکشیدن مظلومیت مردم مسلمان فلسطین و بیان عظمت و جایگاه حضرت امام (ره) ،تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار