عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ برای تملک باغ‌های قدیمی تبریز اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عبدالله تقی پورعضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز در جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی تبریز افزود: شهرداری باید به نحو احسن از این بودجه استفاده و دغدغه‌ها را در این زمینه رفع کند.

او با اشاره به اهمیت فضای سبز در زندگی شهری اظهار داشت: اختصاص حجم بالای اعتبار برای فضای سبز موجب ایجاد اشتغال بالا در زمینه فضای سبز در کنار توسعه پایدار فضای سبز می‌شود.

عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز گفت: توسعه پایدار فضای سبز شهر تبریز امر مهمی بود که با نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال فضای سبز و تخصیص اعتبار به آن به وقوع پیوست.

تقی پور، با اشاره به اینکه این امر موجب راه اندازی حرکتی مهم و مثبت در گسترش فضای سبز شهری می‌شود، ادامه داد: نگهداری یک میلیون درخت کاشته شده در سال ۹۹ بسیار مهم بوده و یکی از راهکار‌های حفظ درختان، عقد قرارداد‌های نگهداری ۳ ساله است تا به نحو احسن از این درختان نگهداری و تضمین‌های لازم برای نگهداری از پیمانکاران اخذ شود.

او یادآوری کرد: اینکه چه تعداد درخت کاشته شود مهم نیست بلکه مهم نگهداری از این درختان و به ثمر رساندن آنهاست.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.