معاون شهرسازی شهردار تبریز از رسیدگی هوشمند به پرونده‌های ساخت وساز تبریز در سال‌جاری خبر داد و گفت: از سال ۹۹ بدون دخالت فرد و حضور فیزیکی ارباب رجوع، پرونده‌های ساخت و ساز و ارجاعی به کمسیون ماده ۱۰۰ را الکترونیکی کرده و رأی صادر کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد عزتی  معاون شهرسازی شهردار تبریز  در جلسه کمسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: برخی گزارش‌ها حکایت از گم شدن پرونده‌ها و تخلفات در راهروهای شهرداری داشت، که در این راستا تصمیم به ارائه خدمات به صورت سیستم هوشمند گرفتیم.

اوبا اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و عدم برخورد قاطع اداره راه و شهرسازی با این امر بیان کرد: در بحث اراضی ملی، شهرداری در برخی از موارد نمی‌تواند ورود و ساخت و ساز کند ولی گاها دیده می‌شود که افراد بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز می‌کنند؛ حال آن که آن‌ها به خوبی از دولتی بودن این اراضی خبر دارند.

او با انتقاد از معامله آسان املاک غیرمجاز در بنگاه‌های خصوصی نیز تاکید کرد: به راحتی ساختمان‌های غیرمجازی در تبریز معامله می‌شود که نه کمسیون ماده ۱۰۰ می‌بینند و نه دیگر مواد قانونی را رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.