سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی پس از ماموریت مهم برقراری نظم و امنیت انتخابات در حوزه مقابله و پیشگیری ویروس کرونا ورود و با محتکران برابر قانون برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار انجام وظایف ذاتی در پیشگیری از شیوع کرونا خوش درخشید، گفت: نیروی انتظامی پس از ماموریت مهم برقراری نظم و امنیت انتخابات در حوزه مقابله و پیشگیری ویروس کرونا ورود و با محتکران برابر قانون برخورد کرد.

او از هدایت‌ها و حمایت‌های معنوی نماینده ولی فقیه از مجموعه فرماندهی انتظامی و دریابانی استان که همواره مورد لطف و عنایت خود قرار دادند، تقدیر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به وابستگی بیشتر مردم در ایام شیوع ویروس کرونا به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی افراد در این فضا خیلی تاخت و تاز کردند و پلیس با شناسایی این دسته از افراد که در داخل کشور بودند، برخورد کرد.

سردار اشتری به موضوع بهداشت و درمان در نیرو‌های مسلح و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیرو‌های مسلح در این حوزه اشاره کرد و افزود: قرارگاه امام رضا (ع) در نیرو‌های مسلح راه اندازی شد و به کمک وزارت بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به راه اندازی هزار تخت بیمارستانی در مراکز درمانی ناجا و آمادگی نیروی انتظامی برای پذیرش بیماران کرونایی در همان ایام اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندانی که به مراکز و بیمارستان‌های ناجا برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند از خدمات ارائه شده نسبت به دیگر مراکز اعلام رضایتمندی داشتند.

او با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تردد‌ها در استان‌های مازندران و گیلان که در اوج بیماری کرونا بودند، افزود: با توجه به وجود چندین هزار مبادی ورودی و خروجی در کشور، موفق شدیم، بدون هیچ گونه تنشی همه راه‌های اصلی و فرعی را کنترل کنیم.

کنترل مبادی ورودی‌های مازندران دشوارتر از سایر استان‌ها

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار فرمانده ناجا به ویژگی‌های گردشگری و مسافرپذیری استان مازندران نسبت به سایر استان‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد ایست و بازرسی‌های متعدد و کنترل مبادی ورودی‌ها برای پلیس مازندران کاری به مراتب دشوارتر از سایر استان‌ها بوده است.

او افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت برگزاری مراسم شب‌های قدر، ستاد مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد با رعایت توصیه‌های بهداشتی مردم می‌توانند با حضور در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا از فیوضات این شب‌ها بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در زمان بروز برخی حوادث و وقایع اجتماعی پس از گرانی بنزین و حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل در نوروز ۹۸ و ویروس کرونا در نوروز ۹۹ را مهم و انکار ناپذیر دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران، بارزترین ویژگی نیروی انتظامی را در مقایسه با پلیس سایر کشورها، پلیس مهربان، مقتدر و اخلاق مدار خصوصا در ایام شیوع ویروس کرونا و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دانست.
 


انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.