سرپرست فرمانداری تفتان گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت، فراوانی قشرجوان و وجود عمق محرومیت ها، ورزش در این شهرستان مظلوم واقع شده و نیازمند توجه بیش از پیش است.

ورزش در این شهرستان مظلوم واقع شده استمحمدحسن اجباری  سرپرست فرمانداری تفتان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: مناطقی مانند گوهرکوه، چاه احمد، حاشیه تفتان، دهپابید و ... نیازمند سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان هستند.

او  بیان کرد: جوانان این شهرستان با وجود برخورداری از توانایی و استعداد بالای ورزشی از داشتن کمترین امکانات محروم مانده اند.

سرپرست فرمانداری تفتان ادامه داد: با ارتقا بخش نوک‌آباد به شهرستان تفتان و جدا شدن از خاش انتظار می‌رود امکانات بیشتری برای ورزش و تفریح و تخلیه انرژی جوانان منطقه فراهم شود.

او  اظهار داشت: اخیرا در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان مشکلات و نیاز‌های ورزشی و حوزه رفاه و سرگرمی جوانان مطرح شده و قرار بر این است که با مشارکت مردم منطقه حداقل سه زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف بر حسب نیاز و اولویت ایجاد شود.

اجباری گفت: اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز باید مستقل شود و مسوولان استانی اداره کل ورزش و جوانان قول داده اند بزودی با معرفی سرپرست، این اداره نیز شروع به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار