مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منازل، اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو در گلوگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعلاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به این که متهمان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۴ سارق سیم برق در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۴ نفر از متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۴ سارق موتورسیکلت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ فقره سرقت منزل در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق منزل و اماکن خصوصی در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان "بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در باز جوئی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق در این ارتباط شدند.

سرهنگ محمدی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده به ۷ فقره سرقت منزل در این شهرستان اقرار کردند.

کشف ۱۸ فقره سرقت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۱۱ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف ۳۵ خودرو و ۲۵ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و گفت: کشف ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.