با توجه به شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی اکثر مکان ها شده است شهرداری طرحی به اسم "نمایشگاه گل به وسعت شهر" در مشهد برپا خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمدرضا سلامی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت:  از آن‌جایی‌ که گسترش فضای سبز شهری در اولویت کارهاست، امسال طرح "نمایشگاه گل به‌وسعت شهر" را در مشهد اجرا خواهیم کرد.

او افزود: بسیاری از شهروندان سبزاندیش و طبیعت‌دوست مشهدی جلو در خانه‌ها یا در بالکن‌ها و پشت‌بام‌های خود فضا‌های سبز ویژه و زیبایی ایجاد کرده‌اند که امسال ما از این فضا‌ها به‌جای نمایشگاه بهره خواهیم برد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: با اجرای این طرح، نمایشگاه گل را در سطح شهر گسترش خواهیم داد و سازمان پارک‌های شهرداری به شهروندانی که علاقه‌مند به کاشت و گسترش فضای سبز در منزل و فضای بیرونی آن باشند گونه‌های گیاه نیز اهدا خواهد کرد.

سلامی بیان کرد: "نمایشگاه گل به‌وسعت شهر" با مشارکت تمامی شهروندان مشهدی رقم خواهد خورد و در پایان از برترین‌ ایده‌ها قدردانی خواهد شد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا نمایشگاه بین‌المللی به‌طور قطع امسال برگزار نخواهد شد، تصریح کرد: درمورد اینکه امسال در تاریخ دیگری این نمایشگاه برگزار شود یا نه، هنوز تصمیمی اتخاذ نشده و این موضوع بستگی به وضعیت شیوع بیماری و تصمیم "ستاد مقابله با کرونا" دارد.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار