جانشین پلیس راه آهن کشور گفت: نیروی انتظامی به عنوان موثرترین مولفه در امنیت ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ گل جانشین پلیس راه آهن کشور در جلسه معارفه رئیس پلیس راه آهن شرق گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ناجا سازمان مقدسی است و در پاسداشت این قداست تلاش میکنیم مطلوبترین خدمات را ارائه و ماموریت‌ها را به بهترین نحو انجام دهیم و امروز امنیت خوبی را در کشور شاهد هستیم.

او با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۱۱ سال را با شعار‌های اقتصادی نامگذاری کردند، افزود: شهرستان طبس در جهت شعار سال فعال و راه آهن به عنوان یکی از مولفه‌های صنعت حمل و نقل نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد و آنچه این صنعت را پویا نگه میدارد جنبه امنیتی آن است.

سرهنگ گل با اشاره به اینکه  در طول ۱۴ هزار کیلومتر خطوط ریلی هیچگونه مورد امنیتی نداشته ایم، ادامه داد:امنیت، ایمنی، مبلمان شهری، گفتمان و ارائه خدمات مناسب و در شان و منزلت مردم پنج مولفه تاثیرگذار برای ارتقا و توسعه کشور است.

جانشین پلیس راه آهن کشور  تصریح کرد: به سمت ارتقا پلیس هوشمند و نوین در حال حرکت هستیم.

شرقی مدیرکل راه آهن شرق نیز با بیان اینکه راه آهن شرق اهمیت خاصی در حمل بار‌های ریل پسند و چرخه ترانزیت دارد؛ گفت: امسال این اداره کل علی رغم شرایط خاص ایجاد شده باتوجه به بیماری کرونا رشد قابل توجهی نسبت به پارسال  داشته است و سهم خیلی خوبی به نسبت سایر مناطق راه آهن کشور دارد.

او افزود: راه آهن شرق تنها منطقه ریلی کشور است که از مرز شمتیغ با کشور افغانستان مرتبط می‌شود که تاثیر خوبی در اقتصاد کشور خواهد داشت.

شرقی ادامه داد: تعامل خوبی میان پلیس راه آهن شرق و مجموعه این اداره کل وجود دارد.

امام جمعه طبس نیز گفت: پلیس مظهر امنیت است و یکی از نماد‌های توسعه هر کشوری مسئله راه از جمله راه‌های ریلی است که امنیت آن بسیار مهم است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.