رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اخیراً شاهد مراجعه شبانه خودروها به مراکز تعویض پلاک اصفهان برای تعویض پلاک و یا شماره گذاری خودرو هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر روزانه بین یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ خودرو به مراکز تعویض پلاک خودروی اصفهان مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: برای مثال روز گذشته یک هزارو ۲۳۲ خودرو و ۱۱۴ دستگاه موتورسیکلت در اصفهان شماره‌گذاری شده است.

او با بیان اینکه در مراکز شماره گذاری خودرو علاوه بر تعویض پلاک خدمات دیگری نیز ارائه می‌شود، تصریح کرد: پاسخگویی به مکاتبات قضائی، استعلامات و … از دیگر خدماتی است که به شهروندان ارائه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه اخیراً شاهد مراجعه شبانه خودرو‌ها به مراکز تعویض پلاک اصفهان برای تعویض پلاک و یا شماره گذاری خودرو هستیم، گفت: مردم باید توجه داشته باشند چنانچه در ساعات بعد از ظهر و از ساعت ۱۲ به بعد به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه کنند در صف‌های طولانی گرفتار نمی‌شوند.

او با بیان اینکه تراکم جمعیت نیز از دیگر چالش‌های مراکز تعویض پلاک خودرو در بحران شیوع کرونا است، گفت: برای هر خودرو حداقل دو نفر به مراکز تعویض پلاک خودرو مراجعه می‌کنند و جای تعجب است که برخی از افراد خانوادگی به مراکز مراجعه می‌کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.