فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای بخش مرکزی یزد از تهیه و توزیع دو هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا در بخش مرکزی یزدخبر داد.

علیرضا بین آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای بخش مرکزی یزددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه منویات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه، قرارگاه مواسات در بخش مرکزی یزد با محوریت امام جمعه این بخش آیت الله سید کاظم مدرسی و به همت خیرین و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای برگزار و دو هزار بسته کمک معیشتی تهیه و بین آسیب دیده گان از ویروس کرونا توزیع شد.

او افزود: در دو مرحله مواسات این بخش، دو هزار بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شده که در مرحله اول هزار و ۲۰۰ بسته و در مرحله دوم که امروز در حال انجام است ۸۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شده است.

بین آبادی ادامه داد: هر بسته اهدائی به ارزش سه میلیون ریال می‌باشد که به همت خیرین و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای بخش مرکزی یزدتهیه و توزیع شده است.

او اظهار داشت: هر بسته اهدائی شامل: برنج، گوشت گوسفندی، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، حبوبات و ادویه جات است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای بخش مرکزی یزد تصریح کرد: این طرح با همکاری مردم و خیرین تا پایان شکست قطعی کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار