فرمانده انتظامی استان از آغاز رزمایش همدلی مومنانه توسط فرماندهی انتظامی استان با رمز یا امیر المومنین (ع) و با هدف کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا خبر داد.

آغاز رزمایش همدلی مومنانه توسط فرماندهی انتظامی استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار رحیم جهانبخش  گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا داوطلبانه کمک‌های مورد نیاز را تهیه و در بسته ایی به نیازمندانی که توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها شناسایی شده بودند تقدیم کردند.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت جامعه و اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان می‌کند، افزود: روزانه کمک‌های معیشتی تهیه شده توسط کارکنان در سطح استان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سردار جهانبخش با تقدیر از اقدامات عقیدتی سیاسی و کارکنان انتظامی استان در برنامه ریزی و تهیه بسته‌های معیشتی گفت: انجام چنین کار‌هایی فرصتی است برای همدلی و همکاری در بین بخش‌های مختلف جامعه در مقابل مشکلات.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کارکنان پلیس به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح مومنانه لبیک گفتند، تصریح کرد: این طرح در فرماندهی انتظامی استان زنجان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

سردار جهانبخش جامعه هدف پلیس را در اجرای این طرح کمک به افرادی که شغل خود را به دلیل شیوع بیماری کرونا ازدست داده اند و اقشار کم درآمد جامعه هستندبیان و اظهار داشت: امیدواریم با کمک‌هایی که کارکنان انتظامی استان انجام می‌دهند بتوانیم کمی از مشکلات این عزیزان را مرتفع کنیم.

او افزود: همکارانم درفرماندهی انتظامی استان کمک‌های مومنانه و داوطلبانه خود را برای کمک به نیازمندان تقدیم کردند و امروز شاهد هستیم که این بسته‌های معیشتی برای کمک مومنانه به نیازمندان توسط فرماندهان و نیرو‌های پلیس تهیه شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.