ابطحی با بیان اینکه بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است، گفت: باید تدبیری اندیشیده شود تا بورس در آینده مانند موسسات مالی و اعتباری نشود.

بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمدجواد ابطحی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در صحن علنی امروز ضمن تشکر از کادر درمانی در تذکری به نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تقاضا دارم نسبت به پرداخت دیون بیمارستان ۹ دی که بالغ بر ۷ میلیارد تومان است،  اقدام کند.

او  خطاب به رئیس جمهور کشورمان  اظهار کرد: افزایش بی‌رویه قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ و گوشت که معاش اصلی مردم بوده زندگی آنها را مختل کرده است، باید در این مورد تدبیری اندیشیده شود، همچنین وضعیت خودرو مانند دیگر کالا‌های مایحتاج مردم دچار افزایش قیمت بی‌رویه شده و رئیس جمهور باید با ورود به این موضوع مراتبی را اتخاذ کند تا فشار بر مردم کم شود.

ابطحی با بیان اینکه بورس مانند کامیون در مه به سرعت در حال حرکت است، گفت: زمانی که کرونا و دیگر مسائل نتوانسته شیب این حرکت را کُند، کند باید تدبیری اندیشیده شود تا در آینده مانند موسسات مالی و اعتباری نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار