مسابقه کتابخوانی "به وقت اردیبهشت" همزمان با برگزاری ششمین یادواره شهید مدافع حرم "حسن قاسمی دانا"، آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به‌نشر آستان قدس رضوی گفت: این مسابقه از نوزدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت نخستین شهید مشهدی مدافع حرم، آغاز شد و با مشارکت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، ستاد دائمی یادواره شهید حسن قاسمی دانا و انتشارات به‌نشر تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.

مسابقه کتابخوانی
او افزود: منبع این مسابقه کتاب به وقت اردیبهشت از انتشارات به‌نشر است که به قلم مریم عرفانیان به رشته تحریر در آمده و بخش‌هایی از زندگی شهید مدافع حرم بر اساس خاطرات مادر این شهید بزرگوار است.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر با اشاره به چاپ سوم کتاب "به وقت اردیبهشت" همزمان با ششمین سالگرد شهادت شهید حسن قاسمی دانا، ادامه داد: بنا به استقبال خوب مخاطبان، همزمان با آغاز آیین مسابقه کتابخوانی "به وقت اردیبهشت" چاپ سوم این اثر با شمارگان ۵۰ هزار نسخه توسط به‌نشر منتشر شد که در حال حاضر مجموع شمارگان چاپ شده این اثر به ۵۲ هزار نسخه می‌رسد.

سعیدی بیان کرد: چاپ سوم کتاب "به وقت اردیبهشت" ویژه شرکت در مسابقه در نظر گرفته شده و غیرقابل فروش است؛ این اثر از طریق بسته‌های غذایی و فرهنگی طرح مواسات که توسط مجموعه‌های فرهنگی در حال توزیع است، به دست مخاطبان خواهد رسید.
 

نحوه شرکت در مسابقه "به وقت اردیبهشت"


او با بیان اینکه برگه سوال و راهنمای شرکت در مسابقه به همراه اثر در بسته فرهنگی رزمایش مواسات و همدلی قرار داده شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی "به وقت اردیبهشت" تا ۱۵ خرداد ماه می‌توانند پس از مطالعه کتاب با مراجعه به نشانی اینترنتی www.movasat.com پاسخ سوالات را ثبت کنند و یا پاسخ‌نامه را به فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در مشهد تحویل دهند.

مدیرعامل انتشارات به‌نشر تاکید کرد: برای این مسابقه کتابخوانی، جوایز معنوی ارزشمندی از جمله توفیق شرکت در مراسم غباروبی حرم مطهر حضرت رضا (ع) برای هشت نفر از برگزیدگان، حضور هشت نفر به همراه خانواده سر سفره مهمانسرای حضرت رضا (ع) به همراه هشت جایزه ۱۰ میلیون ریالی و ۸۰ جایزه یک میلیون ریالی برای سایر برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام برندگان کی اعلام میشن
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۵:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام. نتایج مسابقه چه زمانی اعلام میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
نتیجه کی میاد
Iran (Islamic Republic of)
یکی هستم
۱۳:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی خوب . کتاب رو گرفتم و پاسخ دادم
هم کتابش خوب بود و هم سوالاتش
تو ۱روز تمامش کردم عالیییی