عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بورس نگرانی‌های زیادی برای مردم ایجاد کرده است، گفت: صدا و سیما و دیگران آموزش‌های لازم را به مردم بدهند تا مانع از تجمعات مردم معترض در آینده شویم.

مجلس دهم در زمینه نظارت بر دولت موفق نبود/ بورس نگرانی‌های زیادی برای مردم ایجاد کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در نطق میان دستور خود، گفت: اگر نمایندگان مجلس و برخی مسئولان، مردم را فراموش کردند، انقلابیون آنها را هرگز فراموش نخواهند کرد. بنده به نوبه خود از آستان قدس رضوی به دلیل اینکه بی‌سر و صدا و در بالاترین سطح کمک‌هایی را به کارگران و دستفروشان بیکار شده از ویروس  کرونا  پرداخت کرده است، تشکر می‌کنم.

او افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در ستاد ملی مبارزه با  بیماری کرونا و نیاز شدید جامعه به دعا و معنویت که در ماه رمضان اوج آن است، لازم می‌بینم که از این ستاد بخواهم با نظرخواهی و رعایت پروتکل‌های شفاف بهداشتی، فرصتی را برای بهره‌برداری مردم از شب‌های قدر ایجاد کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: کوه خواری و تصرف منابع طبیعی که از سوی دستگاه‌های متولی صورت می‌گیرد بیداد می‌کند، این در حالی است که زمین‌ها و کوه‌های اطراف مشهد در حال تصرف و کوه‌خواری است.

او با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید مجلسی را تشکیل دهیم که اولویت آن مردم باشد و از بدعت‌های قدیمی مانند شام دادن پرهیز شود، گفت: بورس نگرانی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده و لازم است که صدا و سیما و دیگران آموزش‌های لازم را به مردم بدهند تا مانع از تجمعات مردم معترض در آینده شویم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:  تمام تلاش خود را کردیم که مجلس دهم بتواند خدمت شایسته‌ای در کنار خدمات دیگر نظام داشته باشد، اما برخی‌ها نگذاشتند.  در حقیقت مجلس قوانینی را تصویب کرده است، اما نتوانسته در زمینه نظارت بر دولت موفق باشد، بنابراین کارنامه ناموفقی برای مجلس دهم به یادگار گذاشته شد، اما امیدواریم مجلس یازدهم بتواند موفق باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار