سازمان‌های بیمه‌گر باید تأمین سلامت حداکثری و رفع مشکلات خانوار‌ها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران، گفت: سازمان‌های بیمه‌گر به ویژه بیمه سلامت باید تأمین سلامت حداکثری و رفع مشکلات خانوار‌ها در دستورکار قرار داده تا با کاهش هزینه‌های درمانی موجب دلگرمی این خانواده‌ها شوند.

او با بیان اینکه بیمه‌ها در پشتیبانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه نقش بی‌بدیلی دارند، افزود:برخی افراد به علت نداشتن وسع مالی برای درمان بیماری خود به مراکز درمانی مراجعه نکرد و مسئولان بهداشت و درمان ونیز سیاستگذاران این بخش باید تمهیداتی اتخاذ کنند تا این مشکل رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، وظیفه سازمان‌های بیمه‌گر را ارائه آموزش‌های مرتبط با حوزه قوانین بیمه‌ای به بیمه‌شدگان دانست و گفت: با اجرای قوانین سخت‌گیرانه و بازدارنده از سوءاستفاده‌های احتمالی فرصت طلبان و سودجویان و نیز ایجاد خلل در ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان جلوگیری شود.

نماینده  ولی فقیه در مازندران عملکرد سازمان بیمه سلامت را با توجه به دو نعمت امنیت و سلامت بسیار مهم و ارزشمند دانست و افزود: نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان را سهل و آسان نموده تا همگان به راحتی و در سریعترین زمان ممکن بتوانند خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه سنجش عملکرد سازمانی با نظرسنجی از مردم باید در دستور کار مدیران قرار گیرد گفت: بدون رضایت مردم کار‌ها به سرانجام نخواهد رسید.
 
 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.