قائم مقام مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: موفق شدیم در روز‌های کرونایی روزانه ۷۰ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده تولید و روانه بازار کنیم.

مونا جهانگیر قائم مقام مدیرعامل یک شرکت داروسازی بهداشتی در گفت وگو با خبرنگار  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش ظرفیت تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده این شرکت از ابتدای اسفندماه، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده را افزایش دادیم و در مجموع روزانه ۷۰ هزار بطری ۱۲۰ سی سی محلول ضدعفونی کننده تولید کردیم که در حال حاضر با توجه به کاهش تقاضا برای مواد ضدعفونی کننده در بازار میزان تولید شرکت نیز تا روزانه ۲۰ هزار بطری کاهش یافته است.

او  ادامه داد: برای تهیه بطری مواد ضد عفونی کننده با این حجم نیز با چالش مواجه بودیم و تصمیم گرفتیم که برخی از بطری‌ها را در شرکت تولید کنیم. با وجود کاهش قیمت محصولات ضدعفونی کننده توسط سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و کاهش صرفه اقتصادی، تولید مواد ضدعفونی کننده تا یک ماه آینده همچنان ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: تولید ماهانه ۳۶ هزار تست مولکولی تشخیص کرونا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی


جهانگیر بیان کرد: برای افزایش ظرفیت تولید به نیروی کار بیشتری نیاز داشتیم و در حال حاضر ۷۰ نفر در کارخانه، ۴۰ نفر در دفتر مرکزی و بین ۲۰ تا ۳۰ نفر به صورت پاره وقت برای ویزیت علمی پزشکان با شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر همکاری دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار