معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در سطح استان ایلام تعداد ۳ هزار و ۶۴۵ نفر نیرو در سطح دانشکاه درگیر برنامه مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ خورشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام درجلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل دستگاه‌ها و ارگان‌ها با دانشگاه، در رابطه با نیرو‌های درگیر در برنامه مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در سطح دانشگاه گفت: در سطح استان ایلام تعداد ۳ هزار و ۶۴۵ نفر نیرو شامل یک هزار و ۱۵۰ نفر نیروی درمان، یک هزار و ۸۰۰ نفر نیروی بهداشت، ۲۶۰ نفر نیروی فوریت پزشکی، ۳۵ نفر نیروی غذا و دارو و ۴۰۰ نفر نیروی پشتیبانی در این برنامه شرکت دارند.

او به تشریح گزارشی از اقلام حفاظتی و تجهیزات پزشکی اهدایی از طرف مردم و خیرین، سهمیه وزارت بهداشت و خرید توسط دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: خوشبختانه این اقلام حفاظتی مورد نیاز همکاران در سطح استان تا دو ماه آینده ذخیره شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: توزیع اقلام در سطح واحد‌های خارج از دانشگاه شامل محلول ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها، به تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۱۰ بطری و محلول ضدعفونی کننده در مراکز اداری نیز ۴۲ هزار و ۹۸۹ بطری بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.