مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ملکان خبر داد و گفت: متهم این پرونده در شعبه بناب به یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال ماینر در ملکان خبر داد و گفت: متهم این پرونده در شعبه بناب به یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

 یوزباشی گفت: این تعداد ماینر توسط نیروی انتظامی شهرستان ملکان کشف و به همراه متهمان به شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بناب ارسال شد.

او افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی و تحویل کالا‌ها به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و اخذ دفاعیات متهمان و قبولی مالکیت کالا‌های کشف شده از سوی متهمین پرونده جهت بررسی‌های بیشتر و تحقیقات تکمیلی مراحل خود را طی کرد.

او گفت: با توجه به اینکه این پرونده دارای دو متهم بود به دلیل دفاعیات غیر موجه و عدم ارائه مدارک محکمه پسند، تخلف انتسابی به نامبردگان محرز و مسلم شد و طبق قانون تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالا‌ها هر کدام از متهمین به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جمعا به مبلغ یک میلیارد ریال جزای نقدی به نفع صندوق دولت محکوم شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.