ویژگی‌های منحصر به فرد عنوان Dirt 5

عنوان Dirt 5 دارای ویژگی‌هایی است که این بازی را از صرف یک بازی آف‌رود فراتر می‌برد.

ویژگی‌های منحصر به فرد Dirt 5به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Dirt 5 یک عنوان هیجان‌انگیز شبیه‌ساز رالی آف‌رود است که قرار است امسال برای دو کنسول PS4 و PS5 عرضه شوند. این بازی در مراسم ویژه Xbox Series X هم برای کنسول مایکروسافت معرفی شد. کل تیم حاضر در Codemaster میراثی از بازی‌های مسابقه‌ای را تولید کرده است که مانند یک رؤیا اداره می‌شود و هیجان اتومبیلرانی را مجدداً ایجاد می‌کند. نیازی نیست که به شما بگوییم Dirt 5 یک بازی اتومبیلرانی مخصوص آف‌رود است که می‌تواند آن را مهیج کند که دقیقاً مثل هر بازی دیگر شبیه‌ساز اتومبیلرانی تمام راه‌های بازگشت به رالی کالین مک رأی سال ۱۹۹۸ را به خاطرها بازمی‌گرداند. بنابراین، لازم است که روی مشخصات دیگری تمرکز کنیم.


بیشتر بخوانید: زمان احتمالی رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد


بازی Dirt 5 از لحاظ گیم‌پلی، نوع ساخته شدن و رویکرد نسبت به نسل‌های قبل این فرنچایز تغییرات زیادی داشته است که باعث شده این بازی مهیج نسبت به نسل‌های قبل خود، متفاوت به نظر برسد و دارای ویژگی‌هایی است که یک شبیه‌ساز رالی متفاوت را برای بازی‌کنندگان خود به ارمغان می‌آورد. در ادامه با جهان جدید Dirt 5 که می‌توانید انتظار داشته باشید، آشنا شوید.

توجه به نوع مسابقه

صرف نظر از حالتی که در Dirt 5 در آن مسابقه می‌دهید یا خودرویی که پشت فرمان آن نشسته‌اید، تجربه Dirt 5 توسط چیزی بزرگ‌تر اجرا خواهد شد. ارتقای Dirt 5 باعث شده است این بازی به سمت سبک و فرهنگ جدیدی حرکت کند که بازی‌کنندگان را به ابراز خود، تشویق می‌کند. این بازی، یک شبیه‌ساز رالی آف‌رود است که باعث می‌شود ما برای پیروزی و موفقیت در مسابقات عطش داشته باشیم اما پیروزی تازه آغاز کار است. تمرکز Dirt 5 روی نحوه برنده شدن شما تمرکز خواهد داشت و همین مسئله خواهد بود که طرفداران بیشتری برای این بازی به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی‌های منحصر به فرد Dirt 5

سبک منحصر به فرد

سازندگان Dirt 5 اعلام کرده‌اند این بازی دارای ویژگی‌های قابل توجه و ظریفی است که این بازی را دارای یک سبک منحصر به فرد می‌کند. تریلری که از Dirt 5 برای کنسول‌های بازی منتشر شده، نشان می‌دهد که این بازی دارای رنگ‌های جذاب و گرم برای فضای بازی است. گرافیک این بازی به شدت ارتقا یافته است و جذاب‌ترین نکته موسیقی متن آن است که یک موسیقی پویا را آغاز می‌کند و منتظر شنیدن آن در زمان انجام دادن بازی هستیم. پس از این نکات جذاب، نوبت به خودروهای Dirt 5 می‌رسد که تجربه یک رالی جذاب را برای بازی‌کنندگان به ارمغان خواهد آورد. حتی مکان‌های فاش شده در تریلر (نیویورک، چین، نروژ) با هوای تغییر پذیر، مکان‌های دیدنی خیره‌کننده و زمان پویا از گزینه‌های روز انعطاف‌پذیر هستند.

بخش Career

همانگونه که بسیاری از بازی‌های شبیه‌سازی دارای بخشی هستند که شخص بازی‌کننده می‌تواند یک شخصیت را درست کند و همان شخصیت را در طول بازی جلو ببرد، Dirt 5 هم از این نعمت بی‌بهره نیست. Dirt 5 دارای بخشی به نام Career است که بازی‌کنندگان را به سمت یک داستان عمیق سوق می‌دهد و در این بازی، با شخصیت‌های متعدد مشهور در رالی آف‌رود آشنا می‌کند.

ویژگی‌های منحصر به فرد Dirt 5

رقابت آنلاین و آفلاین

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود Dirt 5 نسبت به نسل‌های قبلی خود منحصر به فرد باشد، خلاقیت و ایجاد حس رقابت بین دوستانی است که این بازی را تجربه می‌کنند. بازی‌کنندگان می‌توانند Dirt 5 را به صورت چهار نفره تجربه کنند و حالت‌های مختلف آن را بازی کنند و به رقابت بپردازند. علاوه بر این، رقابت آنلاین هم می‌تواند باعث جذابیت بیشتر این بازی خواهد شد. علاوه بر این، Dirt 5 دارای حالت‌های دیگری هم هست که در آینده برای آن عرضه خواهد شد و می‌تواند جذابیت بازی را دوچندان کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار