مصطفی آجرلو به قانون جذب بازیکن و مربی خارجی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل سابق تراکتور به قانون منع جذب بازیکن خارجی در استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان، طی روز‌های گذشته از قطعی شدن منع جذب بازیکن و مربی خارجی در ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و علت این موضوع را هم وجود پرونده‌های متعدد این ۲ باشگاه در فیفا بابت پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی بیان کرد.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور تبریز در این خصوص بیان کرد: این حرف اصلا خوب نیست. فوتبال حرفه‌ای یعنی گفتمان و ارتباط. باید بازیکن از اسپانیا بیاوریم و بازیکن خودمان را هم راهی اسپانیا کنیم.


بیشتر بخوانید: عزم جدی وزارت ورزش و جوانان برای مقابله با واسطه‌های غیر رسمی ورزش


آجرلو درباره دلالی‌های صورت گرفته در این بخش بیان کرد: به نظر من، ما باید مسیر را درست کنیم. نمی‌توانیم به مردم بگوییم برنج نخورند، چون برنج آلوده است. خب برویم و برنج را درست کنیم. مثلا  از منشاء آلوده، برنج را وارد تهران نکنیم. باید با بازیکن و مربی خارجی مراوده داشته باشیم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
به جای شعار راهکار بده البته تنها راهش ثبات مدیریت هست که مدیر بفهمه باید خودش جوابگوی کارهاش باشه نه مدیر بعدی در ضمن با مدیران متخلف گذشته برخورد کنند تا مدیران فعلی حساب کار دستشون بیاد
آخرین اخبار