معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از به راه افتادن شش کاروان شادی ''نسیم کرامت'' در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

حرکت شش کاروان شادی نسیم کرامت در نگین کویر ایرانحجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: هر ساله با فرارسیدن سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) شاهد برپایی جشن های متعددی در گوشه و کنار استان یزد بودیم، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل دیگری به خود گرفت.

حجت الاسلام کرمی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان یزد، شش کاروان شادی با عنوان نسیم کرامت از محل امامزادگان و بقاع متبرکه به راه افتاد.

او ادامه داد: این کاروان ها با حضور در محلات و به ویژه مجتمع های مسکونی به اجرای گروه سرود و مولودی خوانی پرداختند مردم نیز از پشت بام خانه‌ها و پشت پنجره خانه ها ویژه برنامه های کاروان "نسیم کرامت" را تماشا کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان یزد اضافه کرد: کاروان نسیم کرامت امامزاده سید الصحرا(ع) ضمن اجرای برنامه های شاد در سطح محلات، در بیمارستان شهدای کارگر یزد نیز حضور یافت و به اجرای برنامه برای کادر درمانی این بیمارستان پرداخت.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار