فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از کشف ۲۷۵ فقره انواع سرقت و دستگیری ۱۷۴ سارق در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و حاکمیت امنیت پایدار در جامعه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را طی ماه جاری و با بهره گیری حداکثری از امکانات اجرا کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۷۴ نفر سارق در این مدت از کشف ۲۷۵ فقره انواع سرقت از جمله ۲۴ فقره سرقت منزل، ۱۷ مورد سرقت مغازه، ۴۴ فقره اماکن خصوصی، ۴ فقره اماکن دولتی، ۴۰ مورد کشف سرقت اتومبیل و موتورسیکلت، ۳۴ فقره داخل خودرو، ۳۶ مورد وسایل و قطعات اتومبیل، ۱۰ فقره قاپ زنی، ۳ مورد کش روزنی و سرقت پلاک، ۶ مورد سرقت احشام و ۵۷ فقره سایر سرقت‌ها خبر داد و گفت: همراهی وآموزش همگانی مردم در حوزه امنیت اجتماعی راهبردی مطمئن و اثر بخش در پیشگیری از سرقت است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در راستای برقراری انضباط ترافیکی و برخورد با رانندگان هنجار شکن و متخلف، در این مدت تعداد ۶۶ دستگاه خودرو و ۲۰۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ بیرانوند در خاتمه با تأکید بر اینکه پایبندی به قوانین و مقررات سد محکمی در برابر آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص رفتار‌های مجرمانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار