زمانی جنگ در جبهه‌های جنگ و زمانی جنگ در جبهه سلامت؛ این دو روایت شهید مدافع حرم محرم علیپور است که زمانی جان خود را در دفاع از حرم آل الله فدا کرده و اینک نیز همسر وی با راه اندازی کارگاه تولید ماسک به جنگ با کرونا رفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار سرتیپ دوم محمدی فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) سپاه شبستر گفت: شهید علیپور همیشه به صورت پنهانی به کسانی که نیازمند بودند کمک می‌کرد.

خانم هنرور همسر شهید مدافع حرم علیپور گفت: رسالت ما بعد از شهادت شروع می‌شود، شهید علیپور رفت کنار مردم سوریه در دفاع از حرم اهل بیت جنگید و من هم برای کمک به مدافعان سلامت کشورقدم برمی دارم. زمانی جنگ در جبهه‌های جنگ و زمانی جنگ در جبهه سلامت؛ این دو روایت شهید مدافع حرم محرم علیپور است که زمانی جان خود را در دفاع از حرم آل الله فدا کرده و اینک نیز همسر وی با راه اندازی کارگاه تولید ماسک به جنگ با کرونا رفته است.

سردار سرتیپ دوم محمدی، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان (عج) سپاه شبستر گفت: شهید علیپور همیشه به صورت پنهانی به کسانی که نیازمند بودند کمک می‌کرد.

خانم هنرور، همسر شهید مدافع حرم علیپور گفت: رسالت ما بعد از شهادت شروع می‌شود، شهید علیپور رفت کنار مردم سوریه در دفاع از حرم اهل بیت جنگید و من هم برای کمک به مدافعان سلامت کشورقدم برمی دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۰:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کل یوم عاشورا، کل الارض کربلا. خدمت به مردم بالاترین عبادات است و همیشه باید با قدرت پیش رفت، راهی که سالار ازادگان جهان هستی نشان دادن