ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز از آغاز عملیات صدور پلاک گذر موقت و مرخصی خودرو‌های اروندی در ستاد نظارت گمرکات استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز با اشاره به نیاز مالکان خودرو‌های پلاک اروندی به منظور صدور پلاک گذرموقت برای خروج از خوزستان گفت: مالکان خودرو‌های اروندی با مراجعه به ستاد نظارت گمرکات استان واقع در اهواز می‌توانند برای صدور و دریافت پلاک گذر موقت خودروی خود اقدام کنند.

او بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سوی مراجعه کنندگان تاکید کرد و بیان داشت: کار صدور پلاک گذر موقت و مرخصی خودرو‌های اروندی با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند امکان پذیر است.

بلوطی میرزا اظهار کرد: مالکان خودرو‌های اروندی ابتدا می‌توانند با نصب اپلیکیشن "پیام رسان ما" یا مراجعه به نسخه تحت وب https://web.wemessenger.ir گزینه ثبت ورود موقت را انتخاب و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و در مرحله بعد نیز برای احراز هویت، بیمه و پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک هویتی و خودرو به ستاد نظارت گمرکات خوزستان مراجعه کنند.

این مقام مسئول، جلوگیری از تجمع و رعایت کامل نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا از شرایط حضور در ستاد نظارت گمرکات خوزستان عنوان کرد و افزود: این ستاد از ابتدای شیوع کرونا ویروس همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و آموزش‌های لازم را نیز به کارکنان ارائه کرده است.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به تهیه ماسک و دستکش برای پرسنل و ضدعفونی و گندزدایی مستمر ستاد مرکزی گمرکات خوزستان تصریح کرد: مالکان خودرو‌های اروندی باید از آوردن همراه برای دریافت پلاک موقت خودداری و با در دست داشتن مدارک کامل خودرو از مراجعات بعدی خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار