فرمانده انتظامی کاشمر گفت: دو متهم که اقدام به سرقت به عنف از یک کارگاه تولیدی در این شهرستان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   سرهنگ حسین احمدی  فرمانده انتظامی کاشمر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک کارگاه تولیدی در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان ماموران دایره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۱ بلوار جانبازان وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی انجام شده توسط ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان مشخص شد زن و مردی با ورود به کارگاه تولیدی پس از ضرب و شتم مالک کارگاه اقدام به سرقت برخی وسایل و تجهیزات کارگاه کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی کاشمر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران کلانتری ۱۱ با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود تحقیقات خود را برای دستگیری سارقان آغاز و پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین احمدی بیان کرد: متهمان دستگیرشده در ابتدا منکر هر گونه جرمی بودند، ولی در مواجهه با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی مبنی بر سرقت به عنف از کارگاه تولیدی و همچنین ۱۰ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

او تصریح کرد: با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت، ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.