نایب قهرمان المپیک گفت: ما همیشه از قانونمندی و عدالت حمایت می کنیم و اعتقاد دارم قانون بد خیلی بهتر از بی قانونی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جدیدی درباره چرخه انتخابی تیم ملی کشتی گفت: تضییع حق کشتی‌گیر گناه بزرگی است و باید بر مدار قانون و عدالت، کاری کنیم که حق هیچ کشتی گیری برای رسیدن تیم ملی ضایع نشود.

قهرمان کشتی آزاد جهان ادامه داد: البته این چرخه انتخابی در فدراسیون قبل هم مطرح و دنبال شد، اما اینکه چرا دقیقاً اجرایی نشد، باید بررسی شود. امیدوارم چرخه انتخابی با قرار دادن ضمانت‌های اجرایی به گونه‌ای در آید که بتوان به نحو احسن آنرا پیاده کرد.

وی تصریح کرد: این چرخه در صورتی می‌تواند موفق باشد که بین کادر فنی و متولیان فدراسیون نوعی نگاه تعاملی برقرار باشد، اما اگر این نگاه، تقابلی باشد به فرض که بهترین قانون هم وضع شود باز هم به بار نخواهد نشست.

جدیدی با بیان اینکه چرخه انتخابی نیاز به چکش کاری دارد خاطر نشان کرد: این چرخه تا نهایی شدن نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد چرا که اختیارات سرمربی در بخشی از این چرخه کم می‌شود، اما در بخش‌های دیگر اختیارات زیادی دارد. به نظر من اگر کادر فنی دستش در برخی مواقع باز نباشد باعث بی انگیزگی می‌شود که امیدوارم در یک یا دو ماه آینده بتوان این طرح را با یک کار کارشناسی درست، کامل و اجرایی کرد.


بیشتر بخوانید:

محمدیان: امیدوارم لایق ترین کشتی گیر راهی المپیک شود/ سعداله یف بهترین ۹۷ کیلوگرم دنیاست

محمدی: با انتخابی موافقم اما در جزئیات اختلاف نظر داریم/ اهل قهر و آشتی نیستم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار