خیرین حوزه سلامت استان چهارمحال و بختیاری نزدیک به هفتت میلیارد ریال برای مقابله با کرونا کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، از اهدای شش میلیارد و ۸۷۹ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال کمک از سوی خیرین حوزه سلامت استان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

او افزود: خیرین حوزه سلامت همواره با تأمین بخشی از هزینه‌های پروژه‌های عمرانی، احداث و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی، خریداری و تأمین بخشی از تجهیزات پزشکی و اهدای زمین، یاری گر دانشگاه علوم پزشکی استان و سیستم بهداشت و درمان کشور و زمینه ساز ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه سلامت هستند.

قادری اضافه کرد: با شیوع بیماری کووید ۱۹، خیرین نیک اندیش استان برای مقابله با این بیماری نوپدید به میدان آمده و با تهیه اقلام، کالا‌ها وتجهیزات لازم به یاری مدافعین خط مقدم مقابله با این بیماری آمدند.

او با بیان اینکه بیش از چهار میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال کمک‌های خیرین در مرکز استان و مابقی از سوی خیرین شهرستان‌های بن، بروجن و بیمارستان لردگان اهدا شده است ادامه داد: کمک‌های نقدی خیرین جهت خریداری اقلام و تجهیزات پزشکی از جمله ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز پرتابل، هفت دستگاه کمک تنفسی بای پپ، یک دستگاه لارنگوسکوپ، بیش از سه هزار و ۵۰۰ ماسک n ۹۵، تهیه دو هزار و ۳۰۰ دست لباس حفاظتی و تهیه ۲۰۰ هزار ماسک سه لایه صرف شده است.

قادری در پایان از خرید ۱۱ رأس گوسفند برای اهدا به مراکز نگهداری معلولین خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.