معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در چرخه تولید هم تولید کننده و هم مصرف کننده را باید مدنظر قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا حزبئی معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور در آیین تودیع و معارفه سرپرست پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: برای قرار گرفتن در کنار تولید کنندگان بین المللی باید محصول با کیفیت را به بازار عرضه کرد.

او افزود: در چرخه تولید هم تولید کننده و هم مصرف کننده را باید مدنظر قرار داد.

حزبئی اضافه کرد: وضعیت امنیت غذایی در کشور نشان می‌دهد که تهدید‌ها و فرصت‌هایی در رابطه با امنیت غذایی کشور در هر سه مولفه موجودی غذا، دسترسی به غذا و استفاده از غذا وجود دارند و نیاز به یک گام اساسی و مدیر یت راهبردی در سطح کشور دارد.

او ادامه داد: در شرایط کنونی و مشکلاتی که ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده باید به بخش کشاورزی اهمیت بیشتری دهیم تا امنیت غذایی مردم تأمین باشد.

حزبئی گفت: متأسفانه در کشور بیشتر به وزن مرغ توجه می‌شود که با استاندارد کردن وزن و سایز مرغ گوشتی باعث ارتقای کیفیت گوشت مرغ تولیدی مطابق با استاندارد‌های جهانی و تأمین سلامت مصرف کنندگان می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار