به مناسبت هزار و شصت و هشتمین سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران، ویدئویی زیبا از حضور همیشگی عاشقان مهدوی در این مسجد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسجد مقدس جمکران در نزدیکی شهر قم سال‌هاست به حضرت بقیة‌الله نسبت داده شده است و همچنین به گفته برخی، دستور ساخت این مسجد توسط خود شخص حضرت مهدی (عج) صادر شده و در نتیجه این مسجد بیش از ۱۰۰۰ سال پیش بنا و تأسیس شده است. مسجدی که تمام این سال‌ها به پایگاه عاشقان و منتظران ظهور آن حضرت تبدیل شده و تا پیش از شیوع کرونا درکشور و بسته شدن حرم‌ها و مساجد، سه‌شنبه شب‌ها میزبان سیل عظیمی از عاشقان مهدوی بوده است.

درباره احداث این مسجد مطهر، حکایت‌هایی وجود دارد، اما یکی از مهم‌ترین موارد ذکر شده در این حکایات نشان می‌دهد این مسجد در روز هفدهم ماه مبارک رمضان سال ۳۷۳ قمری تأسیس شده است؛ بنابراین امروز هزار و شصت و هشتمین سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران، منسوب به امام دوازدهم ما شیعیان است.

در ادامه ویدئویی که به همین مناسبت تولید و منتشر شده را مشاهده می‌کنید که حضور همیشگی مردم در این وعده‌گاه عاشقی را به خوبی به تصویر می‎کشد.


بیشتر بخوانید: #اللهم_عجل_لولیک_الفرج؛ مولای ما به زمین بگو آرام بگیرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ظهور
۲۱:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای کاش بیای اقا