دبیر اجرایی پویش رحمت گفت: مرحله دوم توزیع بسته‌های حمایتی برای آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از بیماری کرونا در قالب پویش رحمت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدی دبیر اجرایی پویش رحمت گفت: پس از توزیع ۱۳ هزار بسته حمایتی و معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از بیماری کرونا همزمان با نخستین روز‌های ماه مبارک رمضان، مرحله دوم توزیع این بسته‌ها آغاز شد.

او افزود: در مرحله دوم توزیع بسته‌های حمایتی که همزمان با ولادت با برکت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد، هشت هزار بسته شامل ۱۲ قلم مایحتاج خوراکی و بهداشتی توزیع می‌شود.

او با بیان این‌که پویش رحمت در نخستین روز‌های سال جاری، با پیشنهاد شهردار تبریز و با هیئت امنای متشکل از خیران و نیرو‌های مساجد ایجاد شده و در ابتدا در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا فعالیت کرد، افزود: این پویش وارد حوزه معیشتی نیازمندان نیز شده و در این راستا با جمع آوری کمک‌های مردمی و بدون استفاده از بودجه دولتی، بسته‌های حمایتی تهیه کرده و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

محمدی گفت: این بسته‌ها صرفا برای آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از بیماری کرونا بوده و تلاش شده تا توزیع تکراری در بین جامعه هدف انجام نشود.

 پویش رحمت هم اکنون در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و رزمایش کمک مومنانه از سوی نیرو‌های بسیج، روحانیت و مساجد نسبت به تهیه توزیع اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.