با نگارش یک فصل به دست پزشک بوشهری؛

کتاب بین‌المللی مرجع رشته پزشکی هسته‌ای به چاپ دوم رسید

کتاب بین‌المللی مرجع رشته پزشکی هسته‌ای که پزشک بوشهری در نگارش آن نقش داشته، به چاپ دوم رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کتاب بین‌المللی مرجع رشته پزشکی هسته‌ای که مجید اسدی رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هم در نگارش آن نقش داشته، به چاپ دوم رسید.

او گفت: با استقبال جهانی از کتاب Clinical Nuclear Medicine در چند ماه پس از انتشار آن، ناشر بین‌المللی اشپرینگر چاپ دوم این کتاب را نیز منتشر کرد.

این عضو هیأت رئیسه شورای تصویربرداری انجمن پزشکی هسته‌ای آمریکا ادامه داد:  فصل پِت در سرطان‌های دستگاه گوارش، کبد و لوزالمعده را من نگاشته‌ام.

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: این کتاب به عنوان مرجع امتحانات رشته پزشکی هسته‌ای در اروپا و دیگر نقاط جهان استفاده می‌شود و دیگر نویسندگان این کتاب از اروپا، کانادا و امریکا هستند.

این نخبه بوشهری افزود: استادان، محققان، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://link.springer.com/chapter/۱۰.۱۰۰۷/۹۷۸-۳-۰۳۰-۳۹۴۵۷-۸_۱۹ این کتاب را دریافت کنند.

عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: با پایان فراگیری دوره‌های پت در دانشگاه‌های استانفورد و هاروارد نیز امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد راه‌اندازی این دستگاه مهم در استان بوشهر برای درمان انواع سرطان‌ها نیز باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.