رئیس گروه امور هنری اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اعلام فراخوان مسابقه طراحی لباس ویژه ماه مبارك رمضان به‌صورت مجازی خبر داد و گفت: این مسابقه در موضوعات رمضان، فطرت، حجاب و قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی ورشویی گفت: با توجه به نیاز جامعه مسلمانان در رابطه با پوشاک متناسب با فرهنگ اسلامی، سازمان مدیریت صنعتی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با موضوع رمضان، فطرت، حجاب و قرآن، مسابقه مجازی طراحی لباس ویژه رمضان را برگزار می‌کند.

او با بیان اینكه ضوابط این نوع لباس‌ها از لحاظ فرهنگی اسلامی مدنظر است، افزود: هر طراح فقط یك اثر در بخش بانوان و یك اثر در بخش آقایان را می‌تواند به این مسابقه ارسال كند.

رئیس گروه امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان كرد: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را عکاسی و با حجم خداکثر ۱۵ MB و فرمت JPG به آدرس ایمیل fashion@simi.ir ارسال كنند.

ورشویی، استفاده از تکنیک‌های مختلف رنگ‌آمیزی آزاد و بهره‌گیری از المان‌های پوشاک سنتی و تاریخ ایران اسلامی ضروری اعلام كرد و گفت: شناسنامه اثر و صفحه‌آرایی الزامی است.

او، آخرین مهلت شركت در این مسابقه را ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری اعلام كرد و گفت:‌ داوری آثار این مسابقه در روز ۱۵ خردادماه و نتایج آن نیز در روز ۲۰ خردادماه سال جاری اعلام خواهد شد كه به برگزیدگان لوح تقدیر و به شرکت کنندگان گوتهی شرکت در مسابقه اعطا خواهد شد.

رئیس گروه امور هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پایان یادآور شد: مهارت در طراحی لباس، تکنیک و رنگ‌آمیزی جهت شركت در این مسابقه ضروری است و نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۵۰۰؛ ۳۰۰ و ۲۰۰ هزارتومان هدیه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار