بیش از ۲ هزارو ۵۶۱ کیلوگرم فرآورده خام دامی و طیوئر در کردستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مجتبی ورمقانی، مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط دو هزار و ۵۶۱ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی و طیور غیرقابل مصرف در سطح استان خبر داد گفت: نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در کردستان باز هم تشدید می‌شود.

او افزود: اکیپ‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی استان در راستای تامین امنیت فرآورده‌های خام دامی و با هدف حفظ سلامت شهروندان و در قالب طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از ۵ هزار و ۴۰۹ مرکز عرضه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذای آماده در کردستان در دو نوبت صبح و عصر بازدید به‌عمل آورده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: در این بازدید‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۶۱ کیلو گرم انواع فرآورده‌های خام دامی و طیور غیر قابل مصرف را کشف و ضبط کرده و ۶۷ پرونده قضایی و تعزیراتی برای مراکز و اماکن متخلف تشکیل شده است.

او اظهار کرد: از این تعداد پرونده تشکیل‌شده، ۶۲ مورد مربوط به تعزیرات حکومتی و ۵ پرونده هم به دادسرای عمومی ارجاع شده که ۲ مورد از آن‌ها با دستور صریح مقام قضائی، پلمب شد.

ورمقانی یادآور شد: در این عملیات ۱۰ اکیپ ستادی از اداره‌کل دامپزشکی استان حضور داشتند که بنده و معاونین هر کدام سرپرستی یک اکیپ را بر عهده داشتیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.