نماینده، ولی فقیه در استان کردستان جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی انسان ساز عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بهمراه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از همکاران جمعیت استان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کردند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان در ادامه ضمن تبریک هفته هلال احمر به تمامی تلاشگران عرصه امداد و نجات و منادیان صلح و صفا و دوستی، به ارئه گزارشی از عملکرد جمعیت کردستان در سال ۱۳۹۸ و همچنین تشریح اقدامات هلال احمر در مقابله با کرونا پرداخت.

همچنین ضمن تقدیر از کلیه جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر که منشاء خدمات رسانی برجسته‌ای بوده اند تقدیر و تشکر کرد و افزود:" توصیه‌ها و ارشادات نماینده، ولی فقیه در استان همیشه چراغ راه معنویت پرسنل و اعضاء داوطلب هلال احمر بوده و خواهدبود ".

نماینده، ولی فقیه در استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرشتگان نجات هلال احمر و تبریک هفته هلال احمر، مردم را خانواده خداوند تلقی کرد و گفت: خدمت بی منت به خلق الله، در واقع خدمت به خانواده خدا است و هیچ لذتی بالاتر از خدمت به خانواده خداوند نیست.

آیت الله حسینی شاهرودی الفت و مهربانی و صلحدوستی را از شاخصه‌های بارز انسانی خواند و خاطرنشان ساخت که هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است و از این حیث یکی از برترین و مقدس‌ترین نهاد‌های سازمانی است.

حضرت آیت الله حسینی شاهرودی کشور ایران را طرفدار آرامش و صلح و برادری خواند و گفت:" برادری کردن و مهربانی با دیگران نزد خداوند دارای بهترین و برترین پاداش‌ها هستند و جمعیت هلال احمر ایران نیز در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دوستی و برادری گام برمیدارد. "

حسینی شاهرودی در ادامه به تلاش ارزشمند جمعیت هلال احمر در زمینه مسایل فرهنگی و ارزشی و تربیت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تلاش‌های فرهنگی هلال احمر کم اهمیت‌تر از تلاش‌های امدادی نبوده و چه بسا می‌توان هلال احمر را بعنوان یک نهاد انسان ساز نام برد.

نماینده، ولی فقیه در خاتمه استان برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.