رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: ظرفیت استان فارس در تولید ماسک افزایش یافته و توانمندی تولید بیش از ۳۰۰ هزار ماسک را به دست آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار کرد: استان فارس اکنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک تولید می‌کند و با توجه به افزایش ظرفیت استان فارس امکان تولید ماسک به ۳۰۰ هزار عدد فراهم شده است.

او، در تحلیل وضعیت استان فارس در رابطه با تهیه ماسک نیز گفت: استان فارس با توجه به ظرفیتی که دارا است و تغییر کاربری کارخانه‌های استان و تولید ماسک دارای وضعیت مناسبی است.

حمیدرضا ایزدی در خصوص تولید مواد ضدعفونی کننده نیز تصریح کرد: ۱۴ کارخانه در استان فارس تغییر خط تولید داده اند و با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تولید مواد ضد عفونی کننده اقدام کرده اند.

او ادامه داد: به منظور کنترل بازار و کنترل عرضه و تقاضا و برای کنترل قیمت کالا‌های بهداشتی قیمت همه کالا‌های تولید شده مصوب و بر روی محصولات عرضه شده در سطح استان درج شده است و تمامی کالا‌های بهداشتی با قیمت مصوب عرضه می‌شوند.

پیش‌تر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفته بود: روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک و ۳۰ تن الکل در استان تولید و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار