همه توان استان مازندران برای اقدامات بزرگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بسیج می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در کارگروه اقدام استان هدف از تشکیل این کارگروه را حل مسایل و مشکلات ایجاد شده در امور اقتصادی و معیشت مردم بواسطه تحریم و اقتصاد کرونایی و بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های پساتحریم و کرونا در جهت شعار جهش تولید و منویات مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: تنها در سایه همگرایی، وحدت نظر، نگاه یکپارچه، عبور از بورکراسی‌های زاید و اراده مشترک می‌توان زمینه تحقق برخی از طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و معطل مانده را فراهم نمود تا موجب رضایت و تقویت معیشت و زندگی مردم شود.

او با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی که پیشران توسعه هستند، افزود: تجارت خارجی و استفاده از بازار‌های همسایه، فرصت موافقتنامه تجارت ترجیحی اتحادیه اورآسیا، احیا واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد، کمک به واحد‌های اقتصادی که در حال دست و پنجه نرم کردن با تبعات تحریم هستند و ایجاد هلدینگ ثروت آفرینی از جمله مسایل و موضوعات فعالیت کارگروه اقدام است.

استاندار گفت: فعالیت‌های اقتصادی علیرغم همه تحریم‌های ظالمانه در حال انجام است لیکن هدف اصلی فعالیت این کارگروه این است که با سطح اقدامات خاص و سرعت بخشیدن به روند آن، ره آورد‌های بزرگ برای توسعه مازندران رقم بخورد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه ذیل این کارگروه، مجموعه توان حاکمیتی استان برای تسهیل و زمینه سازی اقدامات مهم اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی بسیج می‌شوند، ادامه داد: این کارگروه بدنبال اقدامات صریح برای رفع موانع و تحقق پروژه‌ها و اولویت‌های مهم استان است.

او افزود: رضایت مندی مردم، نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در سایه تحقق اولویت‌های اقتصادی و از اهداف مهم و اساسی فعالیت کارگروه اقدام است، اولویت ها، موانع و اقدامات تحقق آن در بخش‌های مختلف باید احصا شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار